روی خط شرکت‌‌ها

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۴۷:۲۸
کد خبر: ۱۲۷۹۹۵

 مجوز افزایش نرخ برای «خکار»:

«خکار » با انتشار اطلاعیه شفاف سازی از اخذ مجوز افزایش قیمت کالاهای این شرکت خبر داد. به گزارش سنا، شرکت ایرکا پارت صنعت (کاربراتور ایران) موفق به دریافت مجوز افزایش ۱۰ درصدی قیمت محصولاتش شد. بر اساس این گزارش، شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل سایپا - مگا موتور مجوز افزایش 10 درصدی نرخ محصولات شرکت ایرکا پارت صنعت را 23 مردادماه ارایه کرد .  تغییر نرخ‌ها به شرح زیر است:

  مجموعه دریچه‌های هوا (گاز) با نرخ قبلی هر واحد 840هزار ریال و نرخ جدید توافق شده یک میلیون و 340 هزار ریال

  مجموعه واتر پمپ‌ها با نرخ قبلی هر واحد 280 هزار ریال، نرخ جدید توافق شده 470هزار ریال  

بر این اساس، طی ماه‌های گذشته، مجموعه قطعه‌ساز ایرکا پارت صنعت از انعقاد قرارداد ۱۵.۶ میلیارد تومانی با دو زیر مجموعه ایران خودرو و سایپا خبر داد. این نماد که در ماه‌های گذشته از تعدیل منفی سنگین در سال 96 خبر داده بود، در سابقه معاملاتی همچنان با افزایش عرضه از سوی سهامداران مواجه شده است.

 بازگشایی نماد معاملاتی «های‌وب»: معاون بازار بورس تهران از بازگشایی نماد معاملاتی ناشر داده‌گستر عصر نوین از امروز دوشنبه خبر داد. علی صحرایی گفت: این نماد معاملاتی با دستور شورای عالی بورس و تصمیم سازمان بورس از امروز با دامنه نوسان 2 درصدی و در بازار تحت احتیاط برای انجام معامله آماده خواهد بود. به گزارش فارس، وی گفت: نماد معاملاتی «های‌وب» در بازار تحت احتیاط و براساس 40 درصد دامنه نوسان عادی معاملات که معادل با دامنه نوسان 2 درصدی است برای انجام معاملات آماده خواهد بود. علی صحرایی با بیان اینکه در فرایند بازگشایی نماد معاملاتی‌های وب، بازارگردان نیز حضور خواهد داشت، گفت: دامنه نوسان مظنه قیمت سهام معادل 3 درصد است و شرکت تامین سرمایه تمدن عهده‌دار بازارگردانی این سهم خواهد بود. وی افزود: مطابق با دستورالعمل‌های موجودی آن دسته از شرکت‌هایی که معاملات سهام آنها تحت احتیاط بازگشایی می‌شود می‌بایست کارگزار دستورات خرید و فروش را با علم به شرایط خاص و ابهام‌های موجود از سرمایه‌گذار دریافت کند. به گفته وی بازگشایی نماد معاملاتی «های وب» با دستور شورای عالی بورس و پیگیری‌ها و تصمیم سازمان بورس گرفته شده و از امروز آماده انجام معامله براساس معاملات تحت احتیاط خواهد بود.

 

 

ارسال نظر