روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۹۰۰

  «های وب» عملکرد ماهانه خود را تشریح کرد: «های وب» در عملکرد ٣ ماهه موفق به پوشش ١٩ ریال سود شده است، که این رقم به نسبت دوره مشابه سال قبل افت ۶٩ درصدی را نشان می‌دهد. شرکت داده‌گستر عصرنوین با انتشار چند اطلاعیه در شبکه کدال، گزارش عملکرد سه ماهه و گزارش فعالیت ماهانه خود را منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، «های وب» در عملکرد ٣ ماهه موفق به پوشش ١٩ ریال سود شده است، که این رقم به نسبت دوره مشابه سال قبل افت ۶٩ درصدی را نشان می‌دهد. با این وجود، شرکت بر اساس پیش بینی بودجه ٩٧ در عملکرد ٣ ماهه 2 درصد از سود خود را پوشش داده است. همچنین «های وب» به انضمام گزارش‌های منتشر شده، بیان کرده است سود حاصل از پروژه USO براساس رویه جاری شرکت است و پس از اعلان نظر نهایی سازمان حسابرسی، درآمد مذکور در صورت لزوم اصلاح می‌شود. بر اساس آمارها، شرکت داده گستر عصر نوین، در دوره سه ماه توانست 44میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کند، که نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش 30درصدی را نشان می‌دهد. عمده کاهش این درآمد مربوط به فروش تجهیزات مشترکین و نیز کاهش درآمد حاصل از پروانه FCP نسبت به دوره مشابه سال قبل است.شرکت در سه ماه ابتدای سال جاری توانسته به ازای هر سهم 19 ریال سود محقق کند، این در حالی است که در دوره مشابه سال قبل 51 ریال محقق کرده بود. همچنین «های وب» رقم 46 ریال به ازای هر سهم، سود عملیاتی محقق کرده است. یادآور می‌شود، سود پیش بینی شده به ازای هر سهم برای سال 97 مبلغ774 ریال است.این شرکت در تیر ماه مبلع 23 میلیارد تومان درآمد کسب کرده است، که نسب به خرداد، 55درصد رشد دارد که بیشتر مربوط به پروژه USO است .

  پتروشیمی امیرکبیر پذیرش کالای خود را در بورس انرژی قطعی کرد: کالای برش سنگین نفتالین‌دار تولیدی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با مشاوره عرضه شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران در جلسه کمیته عرضه بورس انرژی موردپذیرش قرار گرفت و امید نامه آن منتشر شد. پذیرش کالای برش سنگین نفتالین‌دار تولیدی شرکت پتروشیمی امیر کبیر در بورس انرژی انجام شد. به گزارش سنا، مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس انرژی اعلام کرد: کالای برش سنگین نفتالین‌دار تولیدی شرکت پتروشیمی امیرکبیر با مشاوره عرضه شرکت کارگزاری بانک رفاه کارگران در جلسه کمیته عرضه بورس انرژی موردپذیرش قرار گرفت و امید نامه آن منتشر شد. در این اساس، حجم تعهد عرضه کالای برش سنگین نفتالین‌دار به میزان حداقل ۱۵۰۰۰ تن سالانه است که با تناوب عرضه هفتگی در تابلو سایر حامل‌های انرژی بازار فیزیکی اضافه می‌شود. همچنین کالای برش سنگین نفتالین‌دار پتروشیمی امیرکبیر به عنوان پنجمین تولیدکننده کالای مذکور پس از شرکت‌های پتروشیمی جم، بندر امام، تبریز و شازند اراک به فهرست عرضه‌کنندگان بورس انرژی اضافه‌ شد.شرکت پتروشیمی امیرکبیر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر ماهشهر استان خوزستان به فعالیت می‌پردازد و این تولیدکننده علاوه بر برش سنگین نفتالین دار، کالای بنزین پیرولیز را نیز در فهرست عرضه خود دارد. علاوه بر این شرکت پتروشیمی امیرکبیر محصولاتی همچون پروپیلن و سوخت مایع را نیز تولید می‌کند که انتظار می‌رود در آینده نزدیک محصولات فوق هم به فهرست کالاهای قابل‌عرضه شرکت پتروشیمی امیرکبیر در بورس انرژی اضافه شود.

   بیمه میهن با هدف انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع می‌رود: شرکت بیمه میهن زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام خود را به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره اعلام کرد. به گزارش ایبِنا، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت بیمه میهن که با نماد «میهن» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه‌یی در سامانه کدال، اعلام شد. بر اساس این گزارش، شرکت بیمه میهن مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام خود را روز یک‌شنبه ۴ شهریور ماه ۹۷ برگزار می‌کند. این گزارش می‌افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بیمه میهن که با نماد «میهن» در بازار دوم فرابورس فعال است «مجاز» اما مشمول وضعیت فرایند تعلیق قرار دارد. همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می‌دهد «P/E» سهام این شرکت منفی (۳.۰۳) مرتبه و «EPS» آن نیز (۲۴۱) ریال در آخرین صورت‌های مالی درج شده است.

     رشد ۶۵ درصدی سود «حسینا» در بهار امسال: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در دوره سه ماه نخست سال مالی ۹۷ توانست مبلغ ۴۵۰ ریال سود برای هر سهم شناسایی کند که رشد ۶۵ درصدی نسبت به مدت مشابه دارد. شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در دوره سه ماه نخست سال مالی 97 توانست مبلغ 450 ریال سود برای هر سهم شناسایی کند که رشد 65 درصدی نسبت به مدت مشابه دارد. این شرکت در دوره سه ماه نخست سال مالی 97 مبلغ 1057میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته که رشد 11 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. سود ناخالص شرکت در دوره سه ماهه مبلغ 333میلیارد ریال شده است که رشد 41 درصدی نسبت به مدت مشابه دارد. با وجود رشد 11 درصدی درآمد، بهای تمام شده فقط یک درصد رشد کرده است و همین موضوع سبب افزایش حاشیه سود ناخالص شرکت شده است. سود عملیاتی حسینا در دوره سه ماهه299میلیارد ریال حاصل شده که 44 درصد رشد نسبت به دوره قبل نشان می‌دهد. هزینه مالی شرکت نیز با افت 57 درصدی همراه شده است که نکته مهمی برای شرکت است. سود خالص شرکت در دوره سه ماه نخست سال به 224 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه 65 درصد افزایش نشان می‌دهد.

 

ارسال نظر