روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۵۱۳

   رشد سود خالص«وصنا»: گروه صنایع بهشهر ایران، در گزارش ۶ ماهه مبلغ ۲۲۲ میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته است که نسبت به مدت مشابه ۷۷ درصد رشد نشان می‌دهد. از سویی دیگر، این گروه در گزارش 6 ماهه مبلغ 222 میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته است، که نسبت به مدت مشابه 77 درصد رشد نشان می‌دهد. بر این اساس، سود عملیاتی شرکت در دوره منتهی به 31 خردادماه 97 مبلغ 197میلیارد ریال است که نسبت به دوره مشابه 81 درصد رشد نشان می‌دهد. همچنین، این شرکت طی مدت مزبور کاهش 22 درصدی هزینه‌های مالی را ثبت کرده است. «وصنا» سود خالص شرکت در پایان دوره 6 ماهه را مبلغ 172میلیارد ریال در نظر گرفته است، که نسبت به مدت مشابه 124 درصد رشد نشان می‌دهد. گروه صنایع بهشهر ایران با سرمایه 1800میلیارد ریال برای هر سهم مبلغ 96ریال سود محقق کرده است. افزون بر این، گروه صنایع بهشهر ایران، در سابقه معاملاتی هفت روز گذشته، 6 روز کاری مثبت داشته است. همچنین نگاهی به وضعیت تغییر مالکیت این سهم نیز نشان می‌دهد که شرکت مزبور، از دهم مرداد ماه تاکنون با چرخش در آرایش معاملاتی به نفع بازیگران حقیقی همراه بوده است.

  قرارداد ۵۷ میلیارد ریالی «قچار»: نماد “ قچار “ به دلیل ارایه اطلاعات با اهمیت متوقف شد. به گزارش سنا، شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال‌و‌بختیاری با انتشار اطلاعیه‌ای، در خصوص شرایط فعلی شرکت شفاف سازی کرد. بر اساس گفته‌های مدیرعامل، “قچار “ طی مدت اخیر با شرکت زرین دانه سر آشپز قراردادی مبنی بر تصفیه مقدار 46 هزار تن شکرخام از محل 81 هزار تن شکر وارداتی سال 96 به ازای هرکیلو گرم 1.250 ریال با احتساب مالیات وعوارض برارزش افزوده منعقد کرده است که تا این تاریخ، مقدار30.281 تن به ارزش 34726میلیون ریال تصفیه شده است. شرکت همچنین اعلام کرده است، مقدار 15719تن باقیمانده آن طی ماه‌های آتی تصفیه خواهد شد. یادآور می‌شود طلب این شرکت از زرین دانه سر آشپز مبلغ 7851میلیون ریال است. همچنین، شرکت فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در سه ماه نخست سال مبلغ 170 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد که نسبت به مدت مشابه 162 درصد رشد داشته است. این شرکت قندی در سه ماه نخست سال مالی 97 با رشد 130 درصدی درآمد عملیاتی همراه شده و مبلغ 354 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است. بر این اساس، رشد 81 درصدی سود عملیاتی از نکات مثبت شرکت است که با کمک سایر درآمد‌های عملیاتی محقق شده است.

  «ذوب» در یک قدمی خروج از ماده 141: شرکت ذوب آهن با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه کدال در خصوص جزییات افزایش سرمایه این شرکت توضیح داد. این در حالی است که، ذوب آهن در اطلاعیه‌ای از افزایش سرمایه 84 درصدی این شرکت خبر داد. به این ترتیب نماد “ذوب “ افزایش سرمایه از مبلغ 3هزار و 318 میلیارد تومان به 6هزار و 108 میلیارد تومان را در برنامه دارد. این شرکت همچنین در این اطلاعیه آورده است، افزایش سرمایه مزبور، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور خروج از شمول ماده 141لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت به استناد معافیت مالیاتی را به تصویب هیات مدیره رسانده است.

 

ارسال نظر