روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۷۱۹

 اختصاص 567 ریال سود به‌ازای هر سهم گروه مپنا: شرکت گروه مپنا اطلاعات و صورت‌های مالی 12ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 10 هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

بر این اساس، شرکت با انتشار عملکرد سال 96 خود اعلام کرد در سال مالی یاد شده معادل 5 هزار و 665میلیارد و 432 میلیون ریال سود خالص داشت و بر این اساس مبلغ 567 ریال سود به‌ازای هر سهم خود اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 37درصد کاهش داشته است. همچنین، «رمپنا» در پایان سال مالی 95 مبلغ 900 ریال سود به‌ازای هر سهم خود اختصاص داده بود. این در حالی است که، به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 30 هزار و 442میلیارد و 909 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 شفاف‌سازی کسرا: شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان درباره تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت‌های تحت کنترل توضیح داد. بر این اساس، شرکت درباره تغییرات با اهمیت شرکت مهندسی معدنی زرین پودر نوین کسرا از شرکت‌های زیرمجموعه خود که مالکیت بیش از ۶۰ درصدی آن را برعهده دارد، توضیح داد. این شرکت تاریخ رویداد را اول تیر ماه سال جاری اعلام کرد. شرح موضوع شامل دلایل رویداد و سهم ناشر از تغییرات در عملکرد شرکت مورد بحث توضیح داده شده است. به این ترتیب «کسرا» اعلام کرد به دنبال افشای اطلاعات در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۶ در سامانه کدال در خصوص قرارداد چادرملو به میزان 150تن کانستانتره سنگ آهن هماتیتی، شرکت مهندسی معدنی زرین پودر نوین کسرا جهت تحویل مقدار قرارداد مذکور در سال 97 با نرخ میانگین قیمت شمش فولاد خوزستان در دوره‌های 3 ماهه اعلامی در بورس آهن را مورد محاسبه و تعدیل قرار داد و اقدام به راه‌اندازی خط تولید کانسانتره کرده است که از ابتدای تیرماه 97به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

ارسال نظر