روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۶۸۳

 فروش ۷هزار میلیارد ریالی «ذوب»: شرکت ذوب آهن اصفهان با سرمایه ثبت شده ۳۳هزار و ۱۸۰ میلیارد و ۵۸۷میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به اردیبهشت را منتشر کرد. همچنین شرکت در ماهی که گذشت ۲۱۳هزار و ۲۵۸تن انواع محصول تولید کرد. علاوه بر این شمش کالایی با تولید ۸۵هزار و ۶۰۷تن محصول بیشترین حجم تولید ذوب آهن را در ماه گذشته داشت. این در حالی است که این شرکت فرابورسی در اردیبهشت ماه ۵ هزار و ۳۴۳میلیارد و ۴۸۰میلیون ریال انواع محصول را به فروش رساند. بر این اساس «ذوب» در دو ماهه سال جاری نیز ۴۰۸هزار و ۴۶۴تن انواع محصول تولید کرد که باز هم شمش کالایی با تولید بیش از ۱۶۶هزار تن محصول در صدر تولیدات این شرکت قرار گرفت. در دو ماهه مورد بررسی این شرکت ۷ هزار و ۸۷۱میلیارد و ۵۷۸میلیون ریال انواع محصول خود را فروخت.

 افزایش سود سال ۹۶ «شاوان»: شرکت پالایش نفت لاوان اطلاعات و صورت‌های مالی 12ماهه منتهی به 29 اسفندماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل یک‌هزار و ۱۴۳میلیارد و ۴۲۲میلیون ریال منتشر کرد. بر این اساس شرکت با انتشار عملکرد 12ماهه سال مالی 96 معادل یک‌هزار و ۴۵۴میلیارد و ۱۱۲میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک‌هزار و ۲۷۲ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل ۳۱درصد رشد کرد. همچنین «شاوان» در سال مالی 95 به ازای هر سهم ۹۶۸ریال سود محقق کرده بود. گفتنی است، به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک‌هزار و ۵۱۳میلیارد و ۷۵۳میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 «خساپا» دو ماهه ۷۶ هزار دستگاه تولید کرد: شرکت سایپا با سرمایه ثبت شده ۳۹ هزار و ۲۶۶ میلیارد و ۶۷۵ میلیون ریال گزارش فعالیت یک ماهه منتهی به پایان اردیبهشت را منتشر کرد. علاوه بر این، شرکت اعلام کرده است در ماهی که گذشت قرارداد ۴۷ هزار و ۵۴ دستگاه انواع خودرو را امضا کرده است. همچنین، پراید با تولید ۲۰ هزار و ۹۲۰ دستگاه در صدر تولیدات سایپا قرار گرفت. این در حالی است که، مبلغ فروش این شرکت در اردیبهشت ماه ۱۲ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۹۷۴ میلیون ریال اعلام شده است. بر این اساس، «خساپا» در دو ماهی که از سال ۹۷ گذشته است ۷۶ هزار و ۷۱۳ دستگاه انواع محصول تولید کرد که تیبا با تولید ۳۴ هزار و ۹۶ خودرو بیشترین حجم تولیدات را به خود اختصاص داد. مبلغ فروش این شرکت در دو ماهه فروردین و اردیبهشت ماه ۱۷ هزار و ۲۲۲ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال بوده است. همچنین، سایپا در پایان اعلام کرده محصولات تولید شده در سایت سایپا سیتروئن و بنیان توسعه صنعت خودرو (بن رو) در آمار تولیدات شرکت سایپا منظور شده است.

 

ارسال نظر