روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۳۱۷

 توزیع ۴۱میلیارد تومان سود سهام عدالت توسط گروه مپنا: گروه مپنا برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ مبلغ ۴۱میلیارد تومان سود سهام عدالت میان مشمولان توزیع کرد. بر این اساس طبق قانون تاکنون سهام ۴۹شرکت در سبد سهام عدالت قرار گرفته‌ که اصطلاحا به آنها شرکت‌های سرمایه‌پذیر گفته می‌شود. همچنین وضعیت سوددهی یا زیان هر یک از این شرکت‌ها بر سود تقسیمی میان سهامداران عدالت و ارزش نهایی سهام هر یک از مشمولان اثرگذار است که یکی از این شرکت‌ها، شرکت گروه مپنا(مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) است. سرمایه این شرکت هزار میلیارد تومان منقسم به ۱۰میلیارد سهم ١٠٠تومانی است که تعداد ۲میلیارد و ۵۵۷ میلیون سهم معادل ۲۶‌درصد سهام آن در تاریخ 10/۰۸/۱۳۸۵ به ارزش ۲۶۷میلیارد تومان به طرح توزیع سهام عدالت واگذار شده است. سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت گروه مپنا نیز که یکی از ۴۹شرکت قطعی واگذار شده با ۲۶درصد سهام به طرح توزیع سهام عدالت است برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ متعلق به مشمولان سهام عدالت مبلغ ۴۱میلیارد تومان بوده است. همچنین پیش‌بینی سود شرکت گروه مپنا برای عملکرد سال مالی  ۱۳۹۶ مبلغ ۶۵۲ ریال به ازای هر سهم است که در صورت تقسیم تمام سود، سهم مشمولان سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ ۱۶۶میلیارد تومان خواهد شد.

  افزایش 14درصدی عملکرد «وغدیر»: سرمایه‌گذاری غدیر اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 12ماهه منتهی به 30 آذر ماه 69 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 72هزارمیلیارد ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار صورت‌های مالی 12ماهه سال مالی 96 اعلام کرد در دوره یک‌ساله یاد شده، مبلغ 14هزار و 13میلیارد و 860 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 195ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 14درصد افزایش داشت. «وغدیر» در دوره 12ماهه مشابه سال مالی قبل مبلغ 171ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته بود. افزون بر این به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 25هزار و 742میلیارد و 172میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی بر عملکرد 9ماهه «کگاز»: شرکت شیشه و گاز اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 9ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 250میلیارد ریال منتشر کرد. افزون بر این شرکت با انتشار صورت‌های مالی 9ماهه سال جاری اعلام کرد در دوره 9ماهه یاد شده مبلغ 48میلیارد و 467میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 194ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل روند مثبتی داشته است. «کگاز» در 9ماهه مشابه سال مالی قبل مبلغ 226ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشته بود. همچنین از سود خالص دوره زیان انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 90میلیارد و 861 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. این شرکت دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد. دلیل کاهش مبلغ فروش در سود و زیان بابت کسر عملیات متوقف شده بلور است که در گزارش تولید و فروش همچنین سود و زیان این کاهش گزارش شده و در نتیجه، سود و زیان آن در آیتم سود و زیان عملیات متوقف شده، آمده است. در گزارش 9ماهه سال 95 در قسمت تولید و فروش گزارش، آیتم بطر صادراتی نمایانگر کل صادرات شرکت بوده که در گزارش سال 96 صادرات به تفکیک سایت مهرآباد و شمس‌آباد گزارش شده است. لازم به ذکر است، واحد اندازه‌گیری در سال 95تن بوده و از اول سال 96 گزارش‌ها براساس واحد عدد تهیه شده است.

 سود 368 ریالی «وصنعت»: سرمایه‌گذاری صنعت و معدن اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 12ماهه منتهی به 30 آذر ماه 69 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل یک هزار و 500 میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار صورت‌های مالی سال مالی 96 اعلام کرد در دوره 12ماهه یاد شده مبلغ یک هزار و 102میلیارد و 958میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 368ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 10درصد کاهش داشت. افزون بر این «وصنعت» در 3ماهه مشابه سال مالی قبل مبلغ 408ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته بود. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 2هزار و 167میلیارد و 351میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 انتشار صورت‌های مالی «وسکاب»: شرکت سرمایه‌گذاری نور کوثر ایرانیان(صندوق بازنشستگی کارکنان بانک‌ها) اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی یک‌ساله منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 3هزار و 500 میلیارد ریال منتشر کرد. علاوه بر این شرکت با انتشار صورت‌های مالی یک‌ساله گذشته اعلام کرد در دوره 12ماهه یاد شده مبلغ 912میلیارد و 752میلیون ریال سود خالص کسب و بر این اساس مبلغ 261ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 3درصد افزایش داشت. «وسکاب» در 12ماهه مشابه سال مالی قبل مبلغ 253ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته بود. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 2هزار و 9میلیارد و 422میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی بر پیش‌بینی عملکرد قند نیشابور: شرکت قند نیشابور اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 3ماهه نخست سال مالی منتهی به 31شهریور ماه 97 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 200میلیارد ریال منتشر کرد. افزون بر این شرکت با انتشار صورت‌های مالی 3ماهه نخست سال مالی 97 اعلام کرد در دوره 3ماهه یاد شده مبلغ 11میلیارد و 933میلیون ریال سود خالص کسب و بر این اساس مبلغ 60 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 62 درصد افزایش داشت. «قنیشا» در 3ماهه مشابه سال مالی قبل مبلغ 37ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته بود. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 57 میلیارد و 297میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 

ارسال نظر