روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۷۸۴۸

 انتشار صورت‌های مالی یک‌ساله پاکسان: شرکت پاکسان اطلاعات و صورت‌های مالی 12ماهه منتهی به 30 آذرماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 540میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی سال مالی 96 به‌صورت حسابرسی شده اعلام کرد در سال مالی گذشته مبلغ 275 میلیارد و 145 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 510 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 48 درصد کاهش داشت. علاوه بر این «شپاکسا» در سال مالی قبل مبلغ 985ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. افزون بر این به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 764 میلیارد و 838 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 اعلام صورت‌های مالی 9ماهه «ثاباد»: شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 240 میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین شرکت با انتشار اطلاعات و صورت‌های سه ماهه سوم سال مالی 96 به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد طی دوره 9 ماهه گذشته مبلغ 2میلیارد و 566میلیون ریال سود خالص کسب کرده است. بر این اساس مبلغ 11ریال سود به ازای هر سهم محقق شده که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل هزار درصد افزایش داشت. بر این اساس «ثاباد» در سال مالی قبل مبلغ یک ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ

33 میلیارد و 246 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 افزایش عملکرد «غشصفا»: شیر پاستوریزه پگاه اصفهان اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 200 میلیارد ریال منتشر کرد. افزون بر این، شرکت با انتشار اطلاعات و صورت‌های سه ماهه سوم سال مالی 96 به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد طی دوره 9 ماهه گذشته مبلغ 68میلیارد و 975 میلیون ریال سود خالص کسب و مبلغ 345 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 13درصد افزایش داشت. همچنین «غشصفا» در سال مالی قبل مبلغ 306 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 196 میلیارد و 694 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی به صورت‌های مالی «وبیمه»: شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌یی 3ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 750 هزار میلیون ریال منتشر کرد. بر این اساس شرکت با انتشار عملکرد 6ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 705میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 5 ریال سود شناسایی کرده بود. «وبیمه» در پایان سال مالی گذشته به ازای هر سهم 415ریال سود محقق کرد. با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 472 میلیارد و 606میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی بر عملکرد «توس»: سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس‌گستر اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذرماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 675میلیارد ریال منتشر کرد. علاوه بر این شرکت با انتشار اطلاعات و صورت‌های سه ماهه سوم سال مالی 96 به صورت حسابرسی نشده اعلام کرد طی دوره 9 ماهه گذشته مبلغ 9 میلیارد و 688 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 14ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 75 درصد افزایش داشت. «وتوس» در سال مالی قبل مبلغ 8ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. همچنین به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 340 میلیارد و

423 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 بررسی عملکرد 6ماهه قند لرستان: شرکت قند لرستان اطلاعات و صورت‌های مالی 6ماهه منتهی به 30 دی ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 240میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین «قلرست» با انتشار اطلاعات و صورت‌های نیمه نخست سال مالی 96 به‌صورت حسابرسی نشده اعلام کرد طی دوره 9 ماهه گذشته مبلغ 40 میلیارد و

716 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 170 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 68 درصد کاهش داشت. افزون بر این «قلرست»  در سال مالی قبل مبلغ 532ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 196میلیارد و 854 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 شفاف‌سازی افرانت: شرکت افرانت درباره عدم نیاز به تعدیل پیش‌بینی سود سال مالی 96 شفاف‌سازی کرد. همچنین مدیرعامل شرکت افرانت در نامه‌یی خطاب به رییس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی درباره عدم نیاز به تعدیل پیش‌بینی سود سال مالی 96 شفاف‌سازی کرد. فریدون قاسم‌زاده اعلام کرده است: با توجه به کاهش هزینه‌های اداری و تشکیلاتی و هزینه‌های مالی نسبت به بودجه و همچنین تعدیل بهای تمام شده خدمات فروش رفته در پایان سال بر اساس قطعی شدن حساب‌های فیمابین با شرکت تامین‌کننده پهنای باند، سود پیش‌بینی شده سال 96 و بودجه سال مالی مذکور به قوت خود باقی است. این شرکت همچنین اعلام کرده است: هزینه‌های عمومی و اداری پیش‌بینی شده برای 3 ماهه اول سال مالی 97 اصلاح شد. در ادامه این نامه آمده است: علت اصلی کاهش درآمد پیش‌بینی شده در 3 ماهه اول سال 97 نسبت به دوره مشابه سال قبل، عدم پیش‌بینی فروش پهنای باند به شرکت ارتباطات سیار است، لازم به توضیح است که به دلیل حاشیه سود بسیار پایین فروش پهنای باند به شرکت مذکور این کاهش درآمد تاثیری بر سودآوری شرکت نخواهد داشت.

 

ارسال نظر