چند خط خبر

۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۱۱۶

 محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت: هیچ گونه چالشی مقابل خصوصی‌سازی سایپا و ایران خودرو وجود ندارد و این کار باید به تدریج صورت بگیرد درحال حاضر هم به بورس پیشنهاداتی داده شده است.

 حمیدرضا مهرآور، مدیرعامل یک شرکت کارگزاری: رشد نرخ ارز هر چند برای شرکت‌های صادرات محور باعث رشد سودآوری می‌شود اما در شرکت‌هایی که وارد‌کننده مواد اولیه هستند، تاثیر منفی دارد.

 مصطفی صفاری، مدیرعامل یک شرکت سبدگردان: تا زمانی که بودجه سال 97 قطعی نشود، نمی‌توان پیش‌بینی از سال آینده داشت به طور قطع تصویب بودجه و تصمیم‌های آن می‌تواند بر بازار سرمایه تاثیرگذار باشد.

  علی عباسی، کارشناس بازار سرمایه: هم‌اکنون به‌ دلیل وجود ساختارهای سنتی در بازار محصولات کشاورزی، نظام انبارداری نمی‌تواند خیلی سریع در این بخش جا بیفتد از این رو در صورت اصلاح ساختارهای سنتی می‌توان انتظار داشت که نظام انبارداری در مدیریت بازار محصولات کشاورزی موثر واقع شود.

 سازمان خصوصی‌سازی: از ابتدای امسال تاکنون ۶۸۴۹ میلیارد ریال سهم و اموال دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار شده که از این میان ۱۰۴میلیارد ریال از طریق بورس و ۶.۷۴۵میلیاردریال از طریق مزایده انجام شده است.

  شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه: صدور کد برای سهامداران خارجی از مرز یک هزار کد گذشت.

 

ارسال نظر