روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۴۰۰

 تولید و فروش «کپرور»: شرکت فرآوری زغال‌سنگ پروده طبس با سرمایه ثبت شده 360 هزار میلیون ریال گزارش فعالیت یک‌ماهه منتهی به پایان دی ماه را منتشر کرد. علاوه بر این، شرکت در ماهی که گذشت 19 هزار و 300 تن زغال‌سنگ کنسانتره کک شو تولید کرد. همچنین مبلغ فروش «کپرور» در ماهی که گذشت 58میلیارد و 930میلیون ریال اعلام شده است. در سویی دیگر، این شرکت از ابتدای سال تا پایان دی ماه 163 هزار و 349 تن زغال‌سنگ کنسانتره کک شو تولید کرد. مبلغ فروش این شرکت در 10 ماهه امسال 831 میلیارد و 90 میلیون ریال اعلام شده است. همچنین این شرکت در انتهای گزارش تولید و فروش ماهانه اعلام کرده است فروش دی ماه 96 بر اساس افزایش نرخ لحاظ شده، اما تاکنون الحاقیه قرارداد از طرف ذوب‌آهن ارائه نشده است.

 عملکرد کشت و صنعت چین‌چین: شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین اطلاعات و صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل یکصد میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت با انتشار صورت‌های مالی شش ماهه سال جاری خود اعلام کرد شرکت در مدت یاد شده مبلغ 34 میلیارد و 159 میلیون ریال سود خالص کسب و بر این اساس مبلغ 342 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 10درصد کاهش داشت. علاوه بر این، «غچین» در نیمه نخست سال مالی 95 مبلغ 379 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. به سود خالص این دوره سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 137 میلیارد و 908 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 تحقق سود 343 ریالی معدنی و صنعتی گل گهر: شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 30 هزار میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت با انتشار صورت‌های مالی 9 ماهه سال جاری خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 13 هزار و 32 میلیارد و 853 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 343 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 79 درصد افزایش داشت. بر این اساس، «کگل» در نیمه نخست سال مالی 95 مبلغ 242 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. به سود خالص این دوره سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 13 هزار و 167 میلیارد و 633 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 شفاف‌سازی قند اصفهان: شرکت قند اصفهان درباره تاثیر اعلام نرخ شکر بر پیش بینی درآمد هر سهم این شرکت توضیح داد. بر این اساس، سازمان بورس در نامه‌یی خطاب به مدیرعامل شرکت قند اصفهان تاکید کرده است: با توجه به تصویب بهای نهایی شکر تولیدی برای هر کیلوگرم به مبلغ 29 هزار ریال توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، تاثیر موضوع فوق بر پیش بینی شرکت بررسی و در صورت تغییر با اهمیت نسبت به آخرین پیش بینی منتشر شده؛ اقدام به افشای اطلاعات با اهمیت کنید. مدیرعامل شرکت قند اصفهان در پاسخ به اداره نظارت بر ناشران بورسی درباره تاثیر اعلام نرخ شکر بر پیش بینی درآمد هر سهم توضیح داد. صادق قراگزلو در این نامه اعلام کرده است با توجه به افزایش جذب چغندر و تولیدات این شرکت در زمان بهره‌برداری از چغندر بهاره سال جاری، پیش بینی می‌شود که کاهش یارانه تولید شکر در سال جاری تاثیر قابل توجهی در پیش بینی‌های اخیر نخواهد داشت. همچنین خاطرنشان می‌شود که مقدار 4 هزار و 400 تن تفاله خشک سهمیه چغندر کاران کشت بهاره با نرخ فروش 800 ریال در پیش‌بینی‌های قبلی لحاظ شده است.

 اختصاص سود 150 ریالی «اعتلا»: سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز اطلاعات و صورت‌های مالی 9 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 600 میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت با انتشار صورت‌های مالی 9 ماهه سال مالی 96 خود اعلام کرد در دوره 9 ماهه یاد شده مبلغ 90 میلیارد و 205 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 150 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 64 درصد کاهش داشت. «اعتلا» در سال مالی 95 مبلغ 414 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. افزون بر این، به سود خالص این دوره سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 318 میلیارد و 346 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی بر عملکرد پاکسان: شرکت پاکسان اطلاعات و صورت‌های مالی 12 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 540 میلیارد ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت با انتشار صورت‌های مالی 12 ماهه سال گذشته خود اعلام کرد در دوره یک ساله یاد شده مبلغ 349 میلیارد و 851 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 648 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 34 درصد کاهش داشت. گفتنی است «شپاکسا» در سال مالی 95 مبلغ 985 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد. بر این اساس، به سود خالص این دوره سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 760 میلیارد و 822 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد. لازم به ذکر است این شرکت دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 30 آذر ماه 95 (حسابرسی شده) نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد. بر این اساس، علت تغییرات تعدیلات سنواتی به مبلغ 78 میلیارد ریال مربوط به تعدیل مالیات عملکرد سنوات قبل به مبلغ 58 میلیارد ریال، تعدیل مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ 18 میلیارد ریال و تعدیل مالیات تکلیفی و حقوق به مبلغ 2 میلیارد ریال است.

 

 

ارسال نظر