روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۸۴۲

 انتشار گزارش 9 ماهه «وسدید»: شرکت گروه صنعتی سدید اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 9ماهه منتهی به 30 آذرماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 200 هزار میلیون ریال منتشر کرد. علاوه بر این، شرکت با انتشار عملکرد 9 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 367 میلیارد و 366میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک‌هزار و 127 ریال زیان به‌ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل یک‌درصد افزایش داشت. گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ یک‌هزار و 114 ریال زیان به‌ازای هر سهم اختصاص داده بود. همچنین «وسدید» در پایان دوره سال مالی قبل یک هزار و 537 ریال زیان محقق کرد. براساس این گزارش، با افزوده شدن زیان انباشته ابتدای سال به زیان خالص دوره درنهایت مبلغ 604 میلیارد و 410میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 صورت‌های مالی 6 ماهه ایران مرینوس: شرکت کارخانجات ایران مرینوس اطلاعات و صورت‌های مالی 6 ماهه نخست سال مالی 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل یک‌صد میلیارد ریال منتشر کرد. علاوه بر این، شرکت با انتشار عملکرد یک‌ساله خود اعلام کرد طی این دوره معادل 2 میلیارد و 573میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 26 ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 8درصد افزایش داشت. همچنین، این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل معادل 24ریال سود به‌ازای هر سهم محقق کرده بود. افزون بر این، به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و درنهایت مبلغ 29 میلیارد و 754 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی به صورت‌های مالی 6 ماهه «شسینا»: شرکت صنایع شیمیایی سینا اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 6 ماهه منتهی به

31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 30 هزار و 713میلیون ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت با انتشار عملکرد 6 ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 2 میلیارد و 922 میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 95ریال زیان به‌ازای هر سهم محقق کرد. گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ

87 ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داده بود، همچنین این شرکت در پایان سال مالی قبل به‌ازای هر سهم 191 ریال سود محقق کرد. افزون بر این، با افزوده شدن زیان انباشته ابتدای سال به زیان خالص دوره درنهایت مبلغ 3میلیارد و 5 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 افزایش پیش‌بینی‌های پالایش نفت لاوان: شرکت پالایش نفت لاوان اطلاعات و صورت‌های مالی 6ماهه نخست سال مالی 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل یک هزار و 143 میلیارد و 422 ریال منتشر کرد. همچنین، شرکت با انتشار عملکرد یک‌ساله خود اعلام کرد طی این دوره معادل 655 میلیارد و 653میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 573 ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل یک هزار و 69درصد افزایش داشت. در سویی دیگر، این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل معادل 49 ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داده بود. براساس این گزارش، به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و درنهایت مبلغ 715میلیارد و 294میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 تحقق سود یک هزار و 422 ریالی «بمپنا»: شرکت تولید برق عسلویه مپنا اطلاعات و صورت‌های مالی 6ماهه نخست سال مالی 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل 728 میلیارد ریال منتشر کرد. علاوه بر این، شرکت تولید برق عسلویه مپنا با انتشار عملکرد یک‌ساله خود اعلام کرد طی این دوره معادل یک‌هزار و 763 میلیارد و 428 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ

2 هزار و 422ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 141درصد افزایش داشت. افزون بر این، شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل معادل یک هزار و 7ریال سود به‌ازای هر سهم محقق کرده بود. براساس این گزارش، به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و درنهایت مبلغ 4 هزار و 887میلیارد و 52میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی بر عملکرد یک‌ساله «پردیس»: شرکت سرمایه‌گذاری پردیس اطلاعات و صورت‌های مالی یک‌ساله منتهی به 30 آذر ماه 96 را حسابرسی شده و با سرمایه معادل یک هزار میلیارد ریال منتشر کرد. بر این اساس، شرکت با انتشار عملکرد یک‌ساله خود اعلام کرد طی این دوره معادل 239 میلیارد و 668میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 230 ریال سود به‌ازای هر سهم اختصاص داد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 6درصد افزایش داشت. همچنین، این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل معادل 218 ریال سود به‌ازای هر سهم محقق کرده بود. افزون بر این، به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و درنهایت مبلغ 295 میلیارد و 576میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 «فاراک» سهامداران را به مجمع فراخواند: شرکت ماشین‌سازی اراک سهامداران خود را برای مجامع عمومی عادی سالانه و عمومی فوق‌العاده فراخواند.

بر این اساس، شرکت ماشین‌سازی اراک از تمام سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که در ساعت 9 صبح و عمومی فوق‌العاده در ساعت 11:00 صبح روز پنج‌شنبه 28 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، حضور به‌هم رسانند. گفتنی است دستورجلسه مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به پایان شهریور امسال، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیات‌مدیره و تعیین حق حضور اعضای غیرموظف هیات‌مدیره است. همچنین این شرکت در مجمع عادی فوق‌العاده درباره تغییر موضوع فعالیت تصمیم‌گیری خواهد کرد.

 

ارسال نظر