روی خط شرکت‌ها

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۷۳

 پوشش 47درصدی پتروشیمی فجر: شرکت پتروشیمی فجر اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 6 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 96 را با سرمایه معادل 6 هزار و 500 میلیارد ریال منتشر کرد. بر این اساس، این شرکت پیش‌بینی سال مالی 96 را مبلغ یک‌هزار و 3 ریال اعلام کرده است. این شرکت طی 6 ماهه نخست امسال مبلغ 3 هزار و 43میلیارد و 889 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 468 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت. به این ترتیب «فجر» به 47درصد از پیش‌بینی‌هایش رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 5 درصد کاهش داشت. همچنین، این شرکت در 6 ماهه نخست سال مالی قبل مبلغ 492 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود.

 تعدیل 106 درصدی «کفرا»: شرکت فرآورده‌های نسوز ایران اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 6 ماهه منتهی به 29 اسفند سال 96 را با سرمایه معادل 372 میلیارد و 886 میلیون ریال منتشر کرد. همچنین، این شرکت با انتشار عملکرد 6 ماهه نخست امسال اعلام کرد طی دوره 6 ماهه یاد شده مبلغ 111 میلیارد و 54 میلیون ریال سود خالص داشت. بر این اساس این شرکت مبلغ 298 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 106درصد افزایش داشت. بر این اساس، «کفرا» در 6 ماهه نخست سال مالی قبل مبلغ 145 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرده بود. به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 218میلیارد و 648میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب‌های این شرکت منظور شد.

 نگاهی بر عملکرد داروسازی امین: داروسازی امین پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به

 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 829 میلیارد و 400 میلیون ریال منتشر کرد. همچنین، این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 96 را مبلغ 218ریال اعلام کرده است. به این ترتیب «دامین» طی 6 ماه با اختصاص 125 ریال سود به ازای هر سهم معادل 57درصد از پیش‌بینی خود را پوشش داده که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 2درصد افزایش داشته است. گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 123 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داد و به 42 درصد از پیش‌بینی خود دست یافت. این شرکت دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 95 را حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد.

 افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی: سرمایه‌گذاری توسعه و عمران کرمان مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰درصدی را از محلی جذاب گرفت تا روانه مجمع فوق‌العاده شود. همچنین، این شرکت سرمایه‌گذاری که قصد افزایش سرمایه ۹۰۰درصدی از محل جذاب سود انباشته را داشت، با عدم موافقت سازمان بورس روبه‌رو شد و با مجوز ۲۰۰درصدی صادره سازمان از سود انباشته آماده برگزاری مجمع فوق‌العاده شد. به این ترتیب، شرکت قادر خواهد بود تا سرمایه فعلی بیش از

 ۲۰ میلیارد تومانی را به بیش از ۶۰ میلیارد تومان برساند. افزون بر این، شرکت مرداد سال جاری با تعدیل ۹۳۷درصدی سود خبرساز شده بود و از چهارشنبه هفته گذشته به‌دلیل برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم با توقف نماد روبه‌رو شده است.

 آخرین اخبار از رکیش: شرکت کارت اعتباری

 ایران کیش فراخوان شناسایی شرکت‌های نرم‌افزاری تولیدکننده منتشر نموده و گفته شده این شرکت درنظر دارد نسبت به اتصال انواع پایانه‌های فروشگاهی با انواع سامانه‌های نرم‌افزاری مذکور اقدام نماید. به گزارش رادیوسهام، حسام‌الدین دربانی کارشناس اداره بازاریابی و توسعه درگاه‌های پرداخت شرکت کارت اعتباری ایران کیش درخصوص فراخوان مذکور گفت: شرکت‌های PSP در چند لایه باید اقدام به توسعه بازار نمایند. لایه اصلی فعالیت شرکت، خدمات و سرویس‌های عمومی است که توسط شرکت ارائه می‌گردد. اما خدمات جانبی نیز در جهت ایجاد ارزش افزوده و عملکرد بهتر ارائه می‌شود که از قدیمی‌ترین این خدمات جانبی می‌توان به پوزهای متصل به نرم‌افزارهای تخصصی اشاره کرد.

 سود ۴۰۹ ریالی یک شرکت سرمایه‌گذاری: شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران 409 ریال سود ساخت. همچنین، این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30/۹/۱۳۹۶ عملکرد حسابرسی نشده دوره ۹ ماهه خود را بدون تغییر محسوس و با تعدیل منفی ناچیزی منتشر کرد. شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به

 30 آذر ماه سال جاری عملکرد حسابرسی نشده دوره ۹ ماهه خود را بدون تغییر محسوس و با تعدیل منفی ناچیزی منتشر کرد. بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی ۹۶ با سرمایه ۴۶۲۸ میلیارد ریال مبلغ ۷۰۰ ریال سود به‌طور خالص اعلام شده است. همچنین، برمبنای این اطلاعات مالی، «شیران» در حالی به ازای هر سهم خود ۷۰۰ ریال سود خالص برآورد کرده که این رقم در گزارش قبلی ۷۱۹ ریال بوده است. بدین‌ترتیب این مجموعه گروه شیمیایی بورس با تعدیل منفی 3درصدی مواجه شده است. گفتنی است طی عملکرد دوره ۹ ماهه شیران به ازای هر سهم خود ۴۰۹ریال سود محقق کرده تا آخرین بودجه پیش‌بینی شده را ۵۸درصد پوشش دهد.

 علت ابطال معاملات در ۳ نماد: طبق اعلام ناظر بازار معاملات در 3 نماد «بمپنا»، «دبالک» و «مفاخر» ابطال شده و مورد تایید قرار نگرفته است. غزنوی ناظر فرابورس درخصوص علت توقف نماد بمپنا حین معاملات به بورس۷ گفت: دستور توقف نماد در ساعت معاملات از سوی سازمان بورس اعلام و بلافاصله اقدام به توقف نماد «بمپنا» شد. این تاخیر می‌تواند ناشی از تراکم حجم گزارشات ارسال شده بر سامانه کدال باشد. معاملات روز گذشته «بمپنا» و همچنین کلیه نمادهایی که تعدیل با اهمیتی اعلام کرده بودند، اما متوقف نشده بودند و معامله انجام شده بود، ابطال گردید.

 انتشار عملکرد کاشی پارس: شرکت کاشی پارس اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌یی 6 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 87 میلیارد و 750 میلیون ریال منتشر کرد. همچنین، این شرکت با انتشار عملکرد 6ماهه نخست امسال اعلام کرد طی دوره 6ماهه

یاد شده مبلغ 34 میلیارد و 274 میلیون ریال سود خالص داشته است. بر این اساس مبلغ 391ریال سود به‌ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 3درصد افزایش داشت.

 

ارسال نظر