مجمع «فاذر» به زودی برگزار می‌شود

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۵۵

 نماینده اراک در مجلس از برگزاری نشست مجدد مجمع سالانه شرکت آذرآب با هماهنگی سازمان بورس در آینده نزدیک خبر داد. علی‌اکبر کریمی با توجه به حوادث اتفاق افتاده در نشست مجمع سالانه شرکت آذرآب در روز دوشنبه هفته جاری و عملکرد ضعیف مدیریت و مالکان این شرکت از برگزاری این نشست در آینده نزدیک خبر داد و به ایرنا گفت: این مجمع با پیگیری نمایندگان اراک در مجلس برای معرفی مدیران جدید آذرآب توسط بانک کشاورزی به عنوان سهامدار عمده برگزار شد که مدیران فعلی با یک اقدام غیرقانونی آن را به تشنج کشیدند و نماینده سازمان بورس مجبور به ترک این نشست و لغو آن شد.

وی افزود: برای پیگیری حل مشکلات این شرکت در نشست نمایندگان مجلس با وزیر صنعت به صراحت مواضع را بر لزوم کوتاه کردن دست افرادی که به این شرکت لطمه زده‌اند، مطرح شد. نمایندگان اراک از مسوولان سازمان بورس و مراجع قضایی استان مرکزی تقاضا دارند همان‌گونه که در گذشته نیز به دلیل تخلفات مدیران فعلی شرکت آذرآب درصدد برخورد با آنان بودند، برخورد قاطع با این افراد برای دفاع از صنعت اراک و جلوگیری از تضعیف حقوق کارگران این شرکت را هرچه سریع‌تر اعمال کنند. کریمی ادامه داد: نیاز است برخی مدیران استانی که در طول این مدت حامی مدیریت فعلی بودند و با پیگیری برای این افراد مهلت گرفتند در مقابل افکار عمومی و کارگران پاسخگو باشند.

بنابراین گزارش، شرکت صنایع آذرآب اراک از صنایع پیمانکاری عمده است که در سال 64 در اراک آغاز به‌کار کرد و در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل‌های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند و شکر و سیمان فعالیت دارد.

 

ارسال نظر