معامله یک هزار میلیاردی بورس کالا طی هفته گذشته

۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۰۹۴

بورس کالا|

 طی هفته منتهی به ۲۲تیر ماه ۵۷۲ هزار و ۷۶۷تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۸۹۱میلیارد تومان در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

در هفته سوم تیر ماه در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتی و معدنی ۱۹۱هزار و ۳۳تن انواع کالا به ارزش 539.7 میلیارد تومان معامله شد. در این تالار ۱۷۸هزار و ۴۸۸تن فولاد، ۷هزار و ۱۲۵تن مس، ۵ هزار و ۱۶۰تن آلومینیوم، ۱۴۰تن کنسانتره مولیبدن، ۱۲۰تن روی و ۳کیلوگرم طلا از سوی مشتریان خریداری شد. همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۲۹۳هزار و ۲۰۱تن انواع کالا به ارزش 453.5میلیارد تومان به فروش رسید.

در این تالار ۱۰۴هزار و ۴۲۷تن قیر، ۶۱ هزار و ۳۴۳تن مواد پلیمری، ۷۳هزار و ۸۶۰ تن وکیوم باتوم، ۱۳هزار تن لوب‌کات، ۲۵هزار و ۹۱۲تن مواد شیمیایی، ۱۲هزار و ۶۳۰ تن گوگرد، هزار و ۹۷۸تن روغن همچنین ۵۰ تن آرگون خریداری شد. تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته سوم تیر ماه شاهد معامله ۸۶هزار و ۶۰۵ تن انواع کالا به ارزش 94.3میلیارد تومان بود؛ در این تالار داد و ستد ۴۴هزار و ۸۶۰ تن جو دامی، ۳۰هزار و ۲۵۰تن گندم، ۱۰هزار و ۵۷۵ تن شکر سفید، ۸۰۰ تن ذرت، ۱۰۰تن روغن خام و ۲۰هزار قطعه جوجه یک روز گوشتی مشاهده شد. لازم به ذکر است در هفته‌یی که گذشت و در بازار فرعی بورس کالای ایران هزار و ۹۱۵تن ضایعات فلزی و کنسانتره فسفات همچنین ۱۲هزار قطعه جوجه یک روزه داد و ستد شد.

 

ارسال نظر