بزرگ‌ترین شرکت لبنیاتی بورسی مجوز صادرات گرفت

۱۳۹۶/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۲۶۴۰

شرکت لبنیاتی گلپایگان در سال جاری مجوز صادرات کالا به روسیه را گرفته است.

به گزارش«تعادل» رییس هیات‌مدیره«غگلپا» از اخذ مجوز صادرات محصولات این شرکت به کشور روسیه خبر داد و گفت: این شرکت در کنار پگاه مازندران، تهران و فارس موفق به اخذ صادرات محصولات لبنی به کشور روسیه با وجود رقابت شدید کشور ترکیه شده است.

به گفته گرجی محصولی که به بازار عرضه می‌شود باید قابل رقابت با سایر محصولات مشابه و از لحاظ کیفیت نیز بتواند سهم قابل قبولی از بازار مصرف را به دست بگیرد. در مورد صادرات محصولات اما با توجه به هزینه‌های موجود چندان این موضوع برای شرکت منفعت ندارد از این رو در گام اول توسعه بازار داخلی از طریق فروش مویرگی و در نهایت رقابت با محصولات مشابه ترک‌ها در کشور روسیه برنامه‌ریزی شده است.

همچنین مدیر مالی شرکت لبنیات پگاه گلپایگان با بیان اینکه عمده فروش محصولات«غگلپا» از سوی شرکت بازارگستر از مجموعه شرکت‌های خود صورت می‌گیرد، عنوان کرد: دوره وصول مطالبات شرکت طی 40 الی 45روز صورت می‌گیرد و آنچه به عنوان ذخیره مطالبات 860 میلیون تومانی در صورت‌های مالی دیده می‌شود مربوط به زمانی بوده که هنوز شرکت بازارگستر تشکیل نشده و فعالیت نداشته است.

 وی از اجرای برخی طرح‌های توسعه‌یی در حوزه توسعه بازار فروش سخن گفت و افزود: شرکت مشکلی برای افزایش سرمایه نداشته و این موضوع به سهامدار عمده می‌تواند از سوی هیات‌مدیره «غگلپا» پیشنهاد شود.

 

ارسال نظر