اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۵۶۸

نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و... دایر هستند

تهران|معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به دایر بودن نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها گفت: مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی وجود ندارد. محمّد امامی امین در با اشاره به انتشار برخی اخبار و نگرانی مردم بابت تامین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی اظهار داشت: نانوایی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها دایر هستند تا به مردم خدمات رسانی می‌کنند و به هیچ‌وجه تعطیل نمی‌شوند. وی سپس ضمن تکذیب کمبود برخی اقلام اساسی در فروشگاه‌ها و مراکز خرید عنوان کرد: خوشبختانه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مردم تامین شده و نگرانی بابت این امر وجود ندارد. معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی جهت مقابله با کرونا ویروس تاکید کرد: تمام کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده و مردم ضمن پرهیز از ترددهای غیرضروری با رعایت نکات بهداشتی جهت تهیه اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

حرم حضرت معصومه(س) و مسجد جمکران تعطیل می‌شوند

قم|وزیر بهداشت و رییس ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار تعطیلی حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران شدند. یونس عالی پور، معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم اظهار کرد: در نامه‌ای از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و رییس ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا به وزیر کشور خواستار تعطیلی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و بقاع متبرکه استان قم شدند. او گفت: طبق بخش‌نامه وزارت کشور این دستورالعمل از سوی وزیر کشور به مسوولان استان و این اماکن مقدس ابلاغ‌شده و بزودی اجرایی می‌شود.

ادامه تعطیلی مدارس تا پایان فروردین و حتی بیشتر

کرج|مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به اینکه مدارس غیر انتفاعی شهریه کل سال خود را ابتدای ثبت نام از والدین دریافت کرده‌اند، باید حقوق اسفند معلمان خود را به‌طور کامل پرداخت کنند. سالار قاسمی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، سرویس‌های مدارس به‌طور موقت فعالیت خود را متوقف کرده‌اند. با توجه به اینکه تعطیلی کار سرویس‌های مدارس اجباری بوده و رانندگان چاره‌ای جز این نداشتند، بنا شده حداقل ۱۵ روز از حقوق اسفندماه آنها پرداخت شود. وی در خصوص وضعیت حقوق معلمان مدارس غیرانتفاعی نیز توضیح داد: با توجه به اینکه مدارس غیر انتفاعی شهریه کل سال خود را ابتدای ثبت نام از والدین دریافت کرده‌اند، باید حقوق اسفند معلمان خود را به‌طور کامل پرداخت کنند و اگر بنا شد تعطیلی مدارس ادامه‌دار باشد، در مورد وضعیت پرداختی ماه‌های بعدی تصمیم‌گیری خواهد شد.

ممنوعیت اجتماع در اماکن مقدسه زنجان

زنجان|مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اجتماع در اماکن مقدسه و توزیع غذای نذری ممنوع است. حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار کرد: اسلام دینی است که رعایت بهداشت و نظافت ارکان اصلی ابعاد تربیتی و رفتارهای فردی و اجتماعی آن را تشکیل می‌دهد که توصیه به وضو گرفتن و مصرف غذاهای حلال از نمودهای ظاهری آن است. وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری گسترش آن و پرهیز از حضور در اجتماعات، تصریح کرد: بر همین اساس طبق تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا و تاکید دانشگاه علوم‌پزشکی، تا اطلاع ثانوی هرگونه تجمع و برگزاری مراسم مذهبی در مساجد، امامزادگان و اماکن مذهبی استان ممنوع است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان برنده جایزه جهانی MIKE

اصفهان|شرکت فولاد مبارکه اصفهان پس از چهار مرحله ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی به عنوان یکی از برترین سازمان‌های دانشی نوآور در سال 2019 موفق به کسب جایزه جهانی MIKE شد. عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر، کسب این موفقیت ارزشمند را به کارکنان و تمامی اعضا و خانواده‌های گروه فولاد مبارکه و ذی‌نفعان، شرکای تجاری کسب و کار این بنگاه اقتصادی بزرگ و همچنین مردم شریف ایران تبریک گفت و تصریح کرد: کسب این موفقیت ارزشمند از سوی دفتر دفتر بنیاد جهانی MIKE به شرکت فولاد مبارکه ابلاغ گردیده است. وی خاطرنشان کرد: ارزیابی جهانی MIKE ((Most Innovative Knowledge Enterpriseدر 8 محور یکپارچه با پوشش سطوح مختلف سازمان و در سه حوزه ساختار، منابع انسانی و ارتباطات و با تمرکز بر ارزش‌آفرینی سازمان مبتنی بر سه مولفه دانش، نوآوری و سرمایه فکری و در چهار مرحله ارزیابی توسط کمیته بین‌المللی داوران از کشورهای سوئد، آلمان، انگلستان و رومانی انجام گرفته است.

 

ارسال نظر