ویژه

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۴۷۶

مدبر مدیرعامل پارس خودرو شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه سایپا مصطفی مدبر به عنوان مدیر عامل پارس خودرو منصوب شد. به گزارش روابط عمومی پارس خودرو، با حکم سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مصطفی مدبر که پیش از این به عنوان قائم مقام مدیرعامل در شرکت پارس خودرو فعالیت داشت به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.در مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل جدید و سابق پارس خودرو از زحمات مهندس علی شیخ‌زاده در مدت تصدی مدیریت شرکت پارس‌خودرو تقدیر و تشکر شد.گفتنی است شیخ‌زاده همچنان به‌عنوان قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در امور تولید به فعالیت خود در گروه سایپا ادامه خواهد داد.

اولین سیستم آموزش فنی آنلاین کشور در سایپایدک

 اولین سیستم آموزش فنی خودرو به صورت آنلاین در گروه خودروسازی سایپا راه اندازی و دوره های آموزشی تعمیرکاران و کارشناسان فنی شرکت سایپا یدک به صورت آنلاین و غیرحضوری در این دوره آموزشی حضور پیدا کردند.  به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی سایپا یدک، در ادامه اقدامات گروه خودروسازی سایپا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و عدم تجمع افراد جهت آموزش حضوری، شرکت سایپا یدک اقدام به برگزاری دوره آموزشی ویژه محصولات گروه سایپا برای تعمیرکاران و کارشناسان فنی شبکه نمایندگی ها به صورت آنلاین کرده است.از دیگر نتایج راه اندازی این سیستم، ارتقای کیفیت و اثربخشی دوره ها و کاهش هزینه های آموزش نمایندگی هاست.

در نخستین کلاس های برگزار شده در این دوره آموزش آنلاین، عیب یابی سیستم الکترونیکی خودروهای ایکس100، ایکس200، کوئیک و ساینا آموزش داده شد.مطالب این کلاس های آموزشی به مدت 2 ساعت و نیم، با کیفیت بسیار بالا (Full HD) و به صورت همزمان برای تمامی نمایندگی‌های

مجاز سطح کشور و امدادگران شرکت امداد خودرو سایپا ارائه شد. با اجرای این شیوه آموزشی که با حضور نزدیک به 500 کاربر به صورت آنلاین برگزارشد، تعمیرکاران و کارشناسان فنی ضمن آموزش موارد فوق، سوالات خود را مطرح کردند. این دوره آموزشی با سه دوربین و کیفیت بالا ضبط و پس از پایان دوره در سایت شرکت سایپا یدک جهت ارتقای شبکه نمایندگی ها بارگذاری خواهد شد.

 

ارسال نظر