ویژه

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۷۲۸

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تندیس زرین گرفت

شرکت بهره‌برداری متروی تهران وحومه به عنوان تنها واحد خدماتی برگزیده سبز استان تهران در بیست و یکمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز برای اولین‌بار موفق به دریافت تندیس زرین و برای چهارمین بار تندیس سیمین را دریافت کرد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، این همایش صبح یکشنبه ۲۷ بهمن ماه ۹۸ با حضور مهندس عیسی کلانتری معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان محیط‌زیست و مهندس زنگه وزیر نفت در سالن مرکز همایش‌های ملی سازمان حفاظت محیط‌زیست، پارک پردیسان برگزار شد.

شرکت بهره‌برداری متروی تهران تنها شرکتی است که برای اولین بار در بین مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع شهرداری تهران توانسته تندیس زرین را برای فعالیت‌های زیست‌محیطی پایانه مهرشهر و برای چهارمین دوره تندیس سیمین را برای کارکرد پایانه فتح‌آباد دریافت و به عنوان واحد برگزیده خدماتی سبز از سوی سازمان محیط‌زیست کشور معرفی شود.

بر پایه این گزارش دربیست و یکمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز از ٧٧ واحد سبز ۵۶ واحد صنعتی و ٢١ واحد خدماتی هستند که از این میان ۴ واحد صنعتی برگزیده و ۵١ واحد صنعت سبز، ٣ واحد خدمات برگزیده و ١٨ واحد خدمات سبز را شامل می‌شوند.

بسته اینترنت تا  ١٠٠ گیگ  با «دوشنبه‌سوری» بهمن‌ماه

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور تکریم و افزایش رضایت‌مندی مشترکان، همراه اول در آخرین دوشنبه هر ماه با ارایه هدایایی در قالب طرح «دوشنبه‌سوری»، به استقبال آنها می‌رود که این استقبال در بهمن ماه از مشترکان یوسیمی گرم‌تر خواهد بود. همراه اولی‌ها می‌توانند جهت شرکت در این طرح فراگیر و استفاده از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه، در دوشنبه پایان هر ماه با شماره‌گیری «ستاره ١٠٠ ستاره ۶۴ مربع» از پیشنهادهای «دوشنبه‌سوری» این اپراتور بهره مند شوند. در همین راستا دوشنبه‌سوری ماه جاری روز یکشنبه ٢٧ بهمن و دوشنبه ٢٨ بهمن ماه برگزار می‌شود. هدایای در نظر گرفته شده برای این دوشنبه سوری بسته‌های اینترنت ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت یک روزه (۵ صبح تا ۵ عصر) است که به تمامی مشترکان دایمی، اعتباری و انارستان با شماره‌گیری کددستوری مذکور، به صورت تصادفی تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است تمامی مشترکان تا ساعت 23:59 دوشنبه ٢٨ بهمن فرصت دارند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۴ مربع» بسته خود را فعال کنند.

 

ارسال نظر