اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۰۷۸۵

دو هزار کارورز در استان ایلام جذب شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از جذب دو هزار کارورز در استان ایلام خبر داد. شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: سهم ایلام از طرح کارورزی ۶۰۰ نفر بوده که استان موفق به جذب دوهزار و ۱۴۲ کارورز شده است. او یادآور شد: تعداد واحد‌های پذیرنده کارورزان در ایلام نیز ۵۶۳ واحد است. شیرخانی با بیان اینکه جذب کارورز توسط کارفرما پس از ۶ ماه مشمول طرح بخشودگی ۲۳ درصد می‌شود، گفت: در صورت جذب کارورز در این مدت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا ۲ سال ۲۳ درصد سهم کارفرما را به تامین اجتماعی پرداخت می‌کند.

عذرخواهی شهرداری بابت مشکلات یخ‌زدگی معابر

زنجان| معاون خدمات‌ شهری شهردار زنجان گفت: بابت یخ‌زدگی صبح امروز در معابر شهر زنجان از مردم عذرخواهی می‌کنیم. غلامحسن احمدی اظهار کرد: با توجه به برودت‌ هوایی که در استان از روزهای قبل و حتی شب قبل از بارش برف وجود داشت، احتمال یخ‌زدگی در معابر شهر زنجان، پیش‌بینی شده بود. این مسوول ادامه داد: یخ‌زدایی معابر از صبح شنبه از ساعت ۶ آغاز شد ولی با توجه به اینکه بارش برف پس از ۶ صبح بود، به همین دلیل یخ‌زدایی با مشکل مواجه شد. وی خاطرنشان کرد: در رابطه با یخ‌زدایی معابر غافلگیر نشدیم،   متاسفانه فرآیند یخ‌زدایی معابر در شهر تا زمانی که تردد در شهر آغاز می‌شد به پایان نرسید و بابت همین مساله از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

اعلام کالابرگ مرحله سی و یکم توزیع نفت سفید

بجنورد| مصرف‌کنندگان نفت‌سوز فاقد گاز طبیعی در شهرستان‌های خراسان شمالی ازطریق فروشندگی‌ها و عاملین فروش نفت سفید سهمیه خود را دریافت کنند. به منظور تامین سوخت موردنیاز مردم شریف استان مرحله سی و یکم کالابرگ نفت سفید ویژه خانوار‌های شهری و روستایی فاقد گاز شهری به‌شرح زیر در نظر گرفته شده است که هم استانی‌های عزیز در بجنورد، اسفراین، شیروان، فاروج، گرمه، جاجرم، مانه وسملقان و رازوجرگلان می‌توانند از تاریخ ۹۸/۱۰/۱۱ با مراجعه به فروشندگی‌های نفت سفید شهری و روستایی در قبال ارایه کالا برگ‌های مرحله سی‌ام نفت سفید، نسبت به دریافت سهمیه به مقدار تعیین شده اقدام  کنند.

دستگیری کلاهبردار ۹ میلیاردی در ساری

ساری| فردی که به بهانه خرید و فروش ملک در ساری از شهروندان ۹ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد. فرمانده انتظامی مازندران گفت: فردی با سوءاستفاده از موقعیت شغلی و جلب اعتماد مالباختگان با ارایه تسهیلات بانکی از طریق یکی از بانک‌های عامل در شهرستان‌های ساری و قائمشهر اقدام به کلاهبرداری از مالباختگان کرده است. سردار میرفیضی با بیان اینکه این کلاهبردار با وعده خرید زمین مبالغی وام از شهروندان دریافت کرده بود، افزود: ماموران انتظامی پس از تحقیق و بررسی متهم به کلاهبرداری ۹ میلیارد ریالی را در شهرستان ساری دستگیر کردند. وی گفت: زمین مورد معامله در این پرونده کلاهبرداری که در تصرف متهم و فرد دیگری است، شناسایی و متهم دستگیر شد.

 

ارسال نظر