برخی صنایع اصفهان از سوخت مازوت استفاده کردند

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۰۰:۳۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۰۶۸۸
برخی صنایع اصفهان از سوخت مازوت استفاده کردند

اصفهان| مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: متاسفانه برخی صنایع اصفهان به صورت جزئی و گاه تنها یک روز از سوخت مازوت استفاده کرده بودند که محیط زیست موظف به بررسی و اعلام موارد آن شد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص استفاده برخی صنایع اصفهان از سوخت مازوت و به دنبال آن انباشت آلاینده‌ها در این کلانشهر، اظهار کرد: محیط زیست طبق قانون موظف به رصد و پایش کیفیت هوای اصفهان است، از سوی دیگر در مدیریت بحران، این نهاد موظف شده تا صنایعی را که در شب آلایندگی ایجاد می‌کنند را بازدید کنند.

وی تاکید کرد: با وجود این مصوبات و نظارت‌ها، مواردی مبنی بر استفاده سوخت مازوت دیده می‌شود که به دنبال آن شخص استاندار تشکیل جلسه داد و مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی، محیط زیست، شرکت گاز، استاندارد و همچنین دادستان در آن حضور داشتند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: متاسفانه برخی صنایع اصفهان به صورت جزئی و گاه تنها یک روز از سوخت مازوت استفاده کرده بودند که محیط زیست موظف به بررسی و اعلام موارد آن شد.

وی تصریح کرد: خوشختانه اکنون تمام صنایع اصفهان از گاز استفاده می‌کنند، همچنین امروز با حضور این مدیران جلسه‌ای در دادستانی تشکیل و تاکید شد که حتی در شرایط اضطرار هیچ صنعتی اجازه استفاده از سوخت مازوت را ندارد.

 

ارسال نظر