گام دوم انقلاب، اقتصادی پایدار در کشور حاکم می‌کند

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۶۵۲
گام دوم انقلاب، اقتصادی پایدار در کشور حاکم می‌کند

بوشهر|سردار رمضان شریف گفت: در گام دوم انقلاب، اقتصاد پایداری در کشور حاکم می‌شود که در باور دشمن نمی‌گنجد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، سردار رمضان شریف در یادواره سرداران و ۲۳۲ شهید شهرستان دشتی با اشاره به وضعیت دشمن و کشور ما در منطقه تصریح کرد: دشمن امروز نسبت به ۴۰ ساله گذشته دستش خالی است و اگر روزی بر روی رژیم شاهنشاهی، سپس مجاهدین کوردل تروریست، طالبان و داعش حساب باز می‌کرد تا علیه منافع ملت ایران توطئه چینی کند، اما امروز نه در جنگ نیابتی و نه در جنگ مستقیم نتوانسته هیچ موفقیتی کسب کند. او با اشاره به تحولات اخیر در کشورمان گفت: امریکایی‌ها پس از سهمیه‌بندی بنزین در ایران اقدام به سناریونویسی برای ایجاد اغتشاش در کشورمان کردند، اما پس از رشادت مردم ایران، متوجه شدند که با ملتی که ۲۰۰ هزار نفر در دوران دفاع مقدس خونشان را تقدیم این انقلاب کرده نمی‌توان از این راه ضربه زد.

شریف اظهار داشت: با همه اشکالاتی که برخی برای کشور ایجاد کرده‌اند، اما می‌بینیم که چکونه مردم مبارز و انقلابی ایران به پای انقلابشان ایستاده و از آن دفاع می‌کنند. ۴۰ سال دوم انقلاب چهل سال پیشرفت انقلاب است که اگر چه در چهل ساله نخست همه تهدیدات در همه زمینه‌ها به پیشرفت تبدیل شده، اما در گام دوم انقلاب اراده این ملت به دشمن تحمیل می‌شود.

شریف عنوان کرد: اگر دشمن فکر می‌کند با دو سایت و یک خانم معلوم الحال می‌تواند زنان ایران را به چالش بکشاند، اشتباه می‌کند .

 

ارسال نظر