رفتارهای داوطلبان انتخابات باید در چارچوب قانون باشد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۶۵۱
رفتارهای داوطلبان انتخابات باید در چارچوب قانون باشد

لرستان|دادستان دادگاه‎های عمومی و انقلاب دلفان گفت: رفتارها و فعالیت‎های داوطلبان انتخابات و طرفداران آنها باید در چارچوب قانون باشد. محمد زیرک دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نظارت و تصویب قانون ۲ وظیفه اصلی نمایندگان است لذا امیدواریم داوطلبان براساس شرح وظایف نمایندگان مجلس برنامه‌ها و وعده‌های انتخاباتی خود را تنظیم نمایند.

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب دلفان بیان کرد: قوانین موجود شرح وظایف قوای سه گانه را بخوبی ترسیم کرده لذا داوطلبان بایستی از وعده‌ها و شعارهای که در حیطه اختیارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی نیست خودداری کنند.

زیرک با بیان اینکه اختلاف افکنی میان مردم، تخریب، توهین، افترا و نشر اکاذیب علیه داوطلبان و استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات خط قرمز است، تاکید کرد: با تمام توان با اینگونه تخلفات انتخاباتی نیز برخورد خواهد شد. وی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی دوستدار نظام و انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: با وجود تمامی مسائل و مشکلات اقتصادی، مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و همواره امتحان وفاداری خود را به نظام و اسلام با موفقیت به سرانجام رسانده و به یاری خداوند در انتخابات مجلس نیز حضوری با شکوه دشمنان را مأیوس می‌کنند. دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب دلفان تاکید کرد: همه باید در راستای برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و پرشور تلاش کنیم.

 

ارسال نظر