اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۳۱۴

پیمانکار طلبکار اموال بیمارستان را گرو گرفت

کرج|رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام‌خمینی(ره) کرج گفت: اخیراً یکی از پیمانکاران طلبکار از بیمارستان با حکم قضایی وسایل آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد. قاسم طاهری درباره توقیف اموال بیمارستان امام خمینی(ره) اظهار داشت: اخیرا یکی از پیمانکاران طلبکار از بیمارستان با حکم قضایی وسایل آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد. وی افزود: هنوز بخش زیادی از بدهی‌های بیمارستان به چند پیمانکار دیگر پرداخت نشده و به همین دلیل احکام توقیف اموال دیگری هم وجود دارد. رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام‌خمینی (ره) کرج با بیان اینکه پیمانکار با حکم قضایی، اموال آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد، بیان کرد: بخش دیالیز این بیمارستان نیز تعطیل شده و پیمانکار تأمین‌کننده تجهیزات این بخش 9 میلیارد تومان طلب داشته اما در حال حاضر این میزان به 40 میلیارد تومان رسیده و به دلیل ادامه این بدهی، تجهیزات این بخش را توقیف و از هفته گذشته مانع از ادامه کار آن شده است.

تقدیر از 6 عنوان پژوهشی شهرداری اصفهان

اصفهان|شهرداری اصفهان، در یازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری و ششمین جشنواره پژوهش و آموزش در مدیریت شهری و روستایی به عنوان نهاد برتر بین شهرداری‌های کشور در حوزه پژوهش انتخاب شد و تندیس نهاد برتر در حوزه پژوهش را دریافت کرد. همچنین شهرداری اصفهان از لحاظ تعداد آثار منتخب پژوهشی کاربردی، بالاترین تعداد پروژه‌های شاخص در سطح برتر و برگزیده را در سطح شهرداری‌های کشور به خود اختصاص داد.  همچنین شهرداری اصفهان از لحاظ تعداد آثار منتخب پژوهشی کاربردی، بالاترین تعداد پروژه‌های شاخص در سطح برتر و برگزیده را به خود اختصاص داد و برای 6 عنوان پژوهشی مورد تقدیر قرار گرفت.

نتایج مثبت در خدمت رسانی به مناطق محروم

اهواز|رونق تولید، افزایش صادرات و کاهش حوادث از جمله نتایج مثبت در خدمت رسانی به مناطق محروم است. علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج در جمع اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی که عصرگاه ۵ آذرماه ۹۸ در سالن کنفراس ساختمان این حوزه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: گاهی اوقات نیاز به کمک نظامی وجود دارد؛ در جای دیگر خدمت‌رسانی به مردم سیل زده، زلزله‌زده و محروم در نظر می‌باشد. مهم‌ترین بخش، اقدام به موقع و به‌ جای نیروهای بسیج در عرصه اجتماعی است. محمدی هدف از تشکیل بسیج را کمک به انقلاب اسلامی مردمی دانسته و گفت: همواره باید گوش به زنگ سخنان مقام معظم رهبری بوده و انتظار ایشان از نیروهای بسیجی، مدنظر این عزیزان قرار بگیرد.

قهرمانی تیم والیبال بانوان فولاد خوزستان

اهواز|تیم والیبال بانوان فولاد خوزستان با اقتدار قهرمان مسابقات گرامی داشت هفته بسیج استان خوزستان شد. مسابقات استانی والیبال بانوان به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج با حضور ۸ تیم از سراسر استان شامل: ستارگان جنوب، کانون عالی پور، آموزش و پرورش، خرمشهر، مارون، کانون شاهرخ، کانون میراب و شرکت فولاد خوزستان در دو گروه چهار تیمی انجام شد.  گزارش خبرنگار ما حاکی است، با انجام بازی‌های گروهی و بعد از صعود 4 تیم برتر، تیم کانون شاهرخ در دیدار رده‌بندی توانست تیم کانون عالی‌پور را شکست دهد؛ فینال این مسابقات نیز با حضور تیم‌های فولاد خوزستان و ستارگان جنوب روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه ۹۸ انجام شد و تیم والیبال بانوان فولاد خوزستان توانست با شکست تیم ستارگان جنوب و بدون باخت در این مسابقات به مقام قهرمانی دست یابد.

 

ارسال نظر