طرح «هر کارخانه، یک شغل» در کاشان اجرا می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۱۳۵
طرح «هر کارخانه، یک شغل» 
در کاشان اجرا می‌شود

کاشان|فرماندار ویژه کاشان گفت: طرحی در حال برنامه‌ریزی داریم که بر اساس آن، هر یک از کارگاه‌ها و کارخانه‌های این شهرستان تا پایان سال جاری دست‌کم نسبت به ایجاد یک فرصت شغلی اقدام کنند.

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی دیروز در جمع نمازگزاران منطقه راوند کاشان افزود: نزدیک به یک‌هزار و ۵۰۰ کارگاه و کارخانه در این شهرستان داریم که اگر هر یک تا پایان امسال یک نفر را جذب کنند، در پایان به اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر می‌رسیم.وی بیان کرد: اولویت واحدهای تولیدی موجود و نوپا باید به‌کارگیری جوانان بیکار منطقه باشد تا جوانان دانش‌آموخته و جویای کار جذب شوند.

فرماندار ویژه کاشان اضافه کرد: طرحی نیز در بحث گردشگری این منطقه داریم تا با رعایت همه ارزش‌های اسلامی به اجرا درآید و به رونق اشتغال، افزایش فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی منجر شود.

وی همچنین به بحث تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: با توجه به بالا رفتن قیمت‌ها، نشست‌های گوناگونی با حضور دست‌اندرکاران تاکنون برگزار شده و هر هفته ادامه خواهد یافت تا از حقوق مردم حمایت کنیم.

مرتضایی‌قهرودی با تاکید بر ضرورت کاهش و تثبیت قیمت بر اساس کیفیت کالا گفت: اگر کاری انجام داده باشیم، وظیفه بوده و کوتاهی‌ها نیز باید جبران شود.

 

ارسال نظر