اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۶۳۹

مالک تالار عروسی مانگه شه و سقز بازداشت شد

عروسی، دستور بازداشت مالک تالار عروسی مانگه شه و سقز صادر و این فرد دستگیر شد. علیرضا رضاپور اظهار داشت: با توجه به احتمال قصور و تقصیر در حادثه پنج‌شنبه شب این تالار عروسی، پرونده‌ قضایی در این زمینه تشکیل شده و موضوع در حال بررسی کارشناسی است تا در صورت مشخص شدن میزان تقصیر، کسانی که در وقوع حادثه دخیل بوده‌اند، شناسایی و به اتهام آنها در دادگاه رسیدگی شود.  مالک این تالار دیروز و با حکم دادستان سقز بازداشت شده و مراحل مقدماتی و تحقیقات از او در مراجع ذی‌صلاح در دست انجام است.  پنج‌شنبه شب  در تالار عروسی در سقز آتش‌سوزی رخ داد که جمعیت حاضر برای خروج سریع‌تر از تالار به سمت درب خروجی هجوم می‌برند اما به دلیل ازدحام جمعیت ۱۱ نفر جان خود را از دست می‌دهند و ۴۹ نفر نیز مصدوم می‌شوند که حال سه نفرشان وخیم گزارش شده است.

آیین معارفه مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز ایران

ساری|سعید توکلی مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با تقدیر از خدمات شایسته رسول داودی‌نژاد و بیان خصوصیات مدیریتی وی اظهار کرد: داودی‌نژاد یکی از چهره‌های مدیریتی خوب، اخلاق مدار، بسیار صبور و آرام بود که توانست با این خصوصیات اقدامات شایسته‌ای در منطقه 9 انجام دهد.  وی در ادامه با بیان اینکه براساس شیوه نامه، جابه‌جایی مدیران بعد از چهار سال الزام دارد، افزود: همه جابه‌جایی‌ها فرصت است و استقلال در خانواده یکی از مهم‌ترین وکلیدی‌ترین ابزار است که در جابه‌جایی‌ها اتفاق می‌افتد. توکلی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا نیست که 70درصد سرانه و حامل انرژی‌اش گاز باشد، خاطرنشان کرد: همچنین در تمام دنیا هیچ جایی نیست که تنها یک شرکت وظیفه گازرسانی به اقصا نقاط کشور را داشته که در قالب یک شبکه صنعتی پیچیده و به‌هم پیوسته باشد، اگر برای بنده یا هر فردی فرصتی برای خدمت‌رسانی پیش آمده باید شاکر خداوند باشیم و مهم‌تر از آن تشکر از افرادی است که این عرصه را به ما دادند.

 روابط عمومی منطقه ساری در صدر جدول ارزیابی ۳۷ منطقه

ساری|مسوول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: احراز رتبه اول در ارزیابی عملکرد 6 ماهه دوم سال ۹۷ روابط عمومی مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آن منطقه ساری شد . عباس خلیل‌پور با تشکر از تلاش کارکنان روابط عمومی منطقه ساری در به ثمر رسیدن و کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ۳۷ منطقه در سطح کشور، بیان کرد: این منطقه توانست طی 5 دوره پیاپی ارزیابی، 6 ماهه دوم سال ۹۷ بین ۳۷ منطقه در سطح کشور رتبه اول را از آن خود کند، این در حالی است که 4 دوره قبل ارزیابی عملکردها در سال‌های ۹۵، ۹۶ و ۹۷ رتبه اول بوده است .

صدور دستورتخلیه ساختمان ۶ طبقه در خرمشهر

خرمشهر|سازمان آتش‌نشانی خرمشهر روز جمعه دستور تخلیه بخشی از ساختمان ۶ طبقه در معرض تخریب این شهر را داد. ساختمان در معرض تخریب باقی‌مانده از دوران دفاع مقدس بیش از ۴۰ سال قدمت ساخت دارد و ۵۰ خانوار عمدتا زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های بی‌بضاعت در آن سکونت دارند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خرمشهر دیروز اظهار داشت: بخشی از یک واحد طبقه پنجم ساختمان در حال ریزش معروف به ۶ طبقه بر اثر رطوبت تخریب شده است. سعید خوزی‌زاده افزود: گروه ایمنی آتش‌نشانی خرمشهر در محل حاضر شدند و نکات ایمنی را برای ساکنان این ساختمان ارایه دادند. وی گفت: برای حفظ و جلوگیری از هرگونه اتفاق دستور تخلیه این واحد ساختمانی داده شده است.

جوان کر و لال در افغانستان تحویل بستگانش می‌شود

ایلام|جوان کرولال ایلامی که به عنوان تبعه افغان توسط عوامل انتظامی خرم‌آباد به افغانستان منتقل شده بود، روز شنبه از طریق کنسولگری ایران تحویل بستگانش خواهد شد و به زودی به ایران بازمی‌گردد. حامد آس ساکن بخش مهر شهرستان ملکشاهی ایلام که به‌طور مادرزاد کر و لال است، در تاریخ بیستم آبان‌ماه گذشته به قصد زیارت امام رضا(ع) خانه را بدون اطلاع والدینش ترک می‌کند که در شهرستان خرم آباد استان لرستان توسط عوامل انتظامی کلانتری 12 این شهرستان به عنوان تبعه افغان دستگیر می‌شود. پس از مراحل قانونی وی را به اردوگاه ابراهیم‌آباد محل اسکان اتباع افغان به شهرستان اراک منتقل می‌کنند. پس از چند روز حامد را از طریق مرز تایباد به کشور افغانستان منتقل می‌کنند. پس از چند روز عمو و پسرعموی این جوان راهی کشور افغانستان می‌شوند تا از سرنوشت حامد خبری به دست آورند و زمینه بازگشتش را به کشور فراهم کنند. با پیگیری‌های خانواده حامد در ایران همچنین رسانه‌ای شدن این موضوع سرانجام طی ۲ روز گذشته از کنسولگری ایران در شهر هرات کشور افغانستان به آنها خبر پیدا شدن این جوان اطلاع داده شد.

 

ارسال نظر