برخورد جدی با گرانفروشان کالا در قزوین

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۵۹۳
برخورد جدی با گرانفروشان کالا در قزوین

قزوین|  در شرایطی که موضوع برخورد با گران فروشی و کم فروشی یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم از نهادهای اجرایی و نظارتی است، استاندار قزوین گفت: با عاملان گرانفروشی کالا‌ در بازار قزوین که به بهانه اصلاح قیمت بنزین قیمت‌ها را افزایش داده‌اند برخورد جدی و قاطعانه صورت می‌گیرد.

به‌گزارش‌ ایلنا، هدایت‌الله جمالی پور در کمیته سوخت استان اظهار کرد: فروشندگانی که به بهانه افزایش نرخ بنزین کالاها را به قیمت گران‌تر بفروشند خلاف قانون عمل کرده و با متخلفان این حوزه برخورد جدی می‌شود.

استاندار قزوین با شااره به تلاش دشمنان برای حاشیه‌سازی برای کشورمان افزود: برخی در کشور به دنبال بحران‌سازی هستند تا به اهداف و نقشه‌های پشت‌پرده خود دست یابند. جمالی‌پور بیان کرد: این افراد در شرایط فعلی کشور با بحران‌سازی هزینه سنگینی را به کشور تحمیل و بسیاری از مردم را جریحه‌دار کردند.

به گفته او، هیچ کس در هیچ لباسی حق ندارد که میان مردم ناامیدی ایجاد و به آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام آسیب وارد کند. این مقام عالی ادامه داد: قیمت گاز مایع در استان به هیچ عنوان نباید افزایش یابد و با نمایندگان پخش این محصولات که افزایش خودسرانه قیمت داشته باشند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

 

ارسال نظر