اعزام روزانه ۳ اکیپ بازرسی برای رسیدگی به شکایات مردمی

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۳۲۸
اعزام روزانه ۳ اکیپ بازرسی
برای رسیدگی به شکایات مردمی

گیلان| مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به اعزام روزانه سه اکیپ بازرسی از سوی این اداره کل برای رسیدگی به شکایات مردمی، گفت: بیشترین شکایات در مورد اقلام اساسی و حمل و نقل است.انصاری در گفت‌وگو با مهر با اشاره به اینکه با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب، رییس‌جمهور، شیوه نامه‌ای به سازمان تعزیرات حکومتی و ادارات کل تابعه آن ارسال شده است، اظهار کرد: در این شیوه نامه طرح نظارتی پیش بینی شده که از ۲۵ آبان ماه به مدت یک‌ماه در سراسر کشور اجرایی خواهد شد. وی با بیان اینکه بر همین اساس امروز جلساتی با معاونین، روسای شعب ادارات تعزیرات و همچنین اتحادیه‌ها برگزار شد، افزود: در این جلسه از روسای اتحادیه‌ها خواسته شده تا بر واحدهای صنفی زیرنظر خود به صورت جدی نظارت کنند زیرا در صورت بروز تخلف آنها مسوول بوده و باید پاسخگو باشند. مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به افزایش ساعت کاری این سازمان تا ساعت ۲۰ شب، گفت: هر روز سه اکیپ گشت‌های نظارتی از سوی اداره کل تعزیزات در سطح شهر و در راستای رسیدگی به شکایات و مطالبات مردمی اعزام می‌شوند.وی در ادامه با تأکید بر اینکه اولویت بازرسان تعزیرات حکومتی اقلام اساسی و حمل و نقل است، تصریح کرد: یکی از موارد پیش‌بینی‌شده در طرح جدید حضور قاضی در محل و صدرو حکم بدون اطاله دادرسی است.انصاری با اشاره به ارسال گزارش عملکرد روزانه به مرکز در زمینه اقدامات انجام صورت گرفته در استان، افزود: روزانه بیش از ۱۰۰ شکایت مردمی دریافت می‌شود.

 

ارسال نظر