اخبار شهرستان‌‌ها

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۰۶۷

افزایش کرایه‌های تاکسی قزوینی غیرقانونی است

قزوین|مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین هرگونه افزایش خودسرانه کرایه تاکسی، سرویس‌های مدارس، شرکت‌های مسافری و باری را غیرقانونی دانست. اسماعیل عرشیان دیروز با اعلام این خبر افزود: با توجه به سهمیه‌بندی بنزین، هرگونه افزایش خودسرانه کرایه در حوزه سازمان تاکسیرانی، به خصوص در بخش سرویس‌های مدارس و بار تا اطلاع بعدی غیرقانونی اعلام می‌شود. وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۹۵ درصد از ناوگان تاکسیرانی قزوین دوگانه سوز بوده و براساس مصوبات هیچ‌گونه افزایشی در نرخ گاز سی‌ان‌جی‌ها نیز صورت نمی‌پذیرد لذا در حال حاضر نیازی به افزایش کرایه خودروها نیست. عرشیان با اشاره به نگرانی رانندگان تاکسی اظهار داشت: رانندگان تحت پوشش این سازمان در بخش حمل و نقل مسافر و بار نگران هستند تا با افزایش قیمت بنزین، لوازم یدکی، لاستیک و روغن نیز گران شود که این موضوع امروز شنبه در نشست با فرماندار و اعضای شورای شهر در میان گذاشته می‌شود و هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه نیز به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

باز  بودن باجه‌های پستی روزهای تعطیل

اهواز|باجه‌های معطله پست خوزستان از روز جمعه برای تحویل کارت سوخت باز هستند. ، با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص تسریع در توزیع کارت‌های سوخت، تمامی باجه‌های معطله دفاتر پستی استان خوزستان باز و آماده تحویل کارت سوخت شهروندان هستند. براساس این گزارش، افرادی که پیش از این برای صدور کارت سوخت خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند با توجه به آدرس محل سکونت یا اقامت خود به نزدیک‌ترین واحد پستی مراجعه و نسبت به تحویل کارت خود اقدام کنند.

کلاهبرداری با ترفند فروش کود کشاورزی در زنجان

زنجان |رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری شخصی که با ترفند فروش کود کشاورزی از کاربران و شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد. محمدعلی آدینه لو در جمع خبرنگاران گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان زنجانی به‌هویت معلوم مبنی برکلاهبرداری از طریق یکی از سایت‌های تبلیغاتی، وی مدعی شد، از طریق آگهی درج شده در یکی از سایت‌های تبلیغاتی اقدام به خرید «کود کشاورزی» می‌نماید و پس از واریز پول به حساب فروشنده، گوشی خود را خاموش کرده و پاسخگوی تماس‌های وی نشده است. لذا ضمن تشکیل پرونده، موضوع تا کشف و شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان کلاهبرداری در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. رییس پلیس فتا زنجان افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، با اقدامات فنی و شگرد خاص پلیسی متهم به هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، نسبت به جلب وی اقدام و کلیه ادله‌های دیجیتالی متهم توقیف و به پلیس فتا زنجان دلالت شد.

کشف چک پول‌های تقلبی در کرمانشاه

کرمانشاه |معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف چک پول‌های تقلبی با تلاش ماموران پلیس خبر داد. سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران در خصوص حمل مقداری زیادی چک پول تقلبی در یک دستگاه خودروی پراید، توقیف آن در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرمانشاه پس از انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی مذکور در شهرک مهدیه شده و پس از توقیف و بازرسی از آن، ۲۰۰ قطعه چک پول ۵۰ هزار تومانی تقلبی به ارزش ۱۰ میلیون تومان کشف کردند. معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان از دستگیری ۲ متهم در این رابطه و معرفی آنها به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

درمانگاه صحرایی در شهرستان کنگان راه‌اندازی شد

بوشهر|رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر گفت: درمانگاه صحرایی در روستای پرک شهرستان کنگان راه‌اندازی شد. مرادعلی فولادوند در مورد چگونگی کار درمانگاه صحرایی در روستای پرک کنگان اظهار داشت: در این درمانگاه خدمات پزشکی شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصصین داخلی، زنان و ارتوپدی، خدمات دندانپزشکی و همچنین مشاوره تغذیه و روانشناسی، تزریقات، پانسمان و رادیولوژی و تامین دارو به‌صورت رایگان به مراجعین ارایه می‌شود. رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می‌شود این درمانگاه بتواند در مدت این دو روز به بیش از هزار و ۲۰۰ نفر خدمات مختلف پزشکی و دانپزشکی را ارایه کند.

 

ارسال نظر