کاهش 11 درصدی توزیع نفت سفید در کردستان

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۵۵۳
کاهش 11 درصدی توزیع
نفت سفید در کردستان

کردستان|مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 21 میلیون لیتر نفت سفید در سطح استان کردستان تامین و توزیع شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 11 درصدی همراه بوده است.

عبدالله گیتی‌منش در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی بودن استان عملیات تامین، ذخیره‌سازی و توزیع سوخت روستاییان استان از ابتدای خرداد ماه آغاز و تا پایان مهرماه بیش از 17 میلیون لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 16درصدی همراه بوده است.

وی افزود: تمام سهمیه سالانه نفت سفید به روستاهای مناطق سخت گذر استان کردستان ارسال شده و ساکنان این روستاها امسال برای تامین سوخت زمستانی خود مشکلی نخواهند داشت.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، با اشاره به ارسال بیش از 8 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای صعب العبور استان افزود: در راستای تحقق حقوق شهروندی و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان توزیع نفت در سطح روستاهای استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه 28هزار خانوار نفت سفید سوز روستایی در کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.

 

ارسال نظر