مشکل امنیتی در روند تردد زائران در مرز‌ها نداشته‌ایم

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۴۱۴
مشکل امنیتی در روند تردد زائران در مرز‌ها نداشته‌ایم

ایلام| معاون عملیات ناجا گفت: تاکنون هیچ مشکل امنیتی و انتظامی در روند تردد زائران اربعین حسینی در مرز‌های چهارگانه نداشته‌ایم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار حسین ساجدی‌نیا معاون عملیات ناجا گفت: قبل از مراسم اربعین تمهیدات لازم را در ارتباط با مسائل امنیتی، انتظامی و ترافیکی پیش‌بینی کردیم که خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه مشکل امنیتی و انتظامی نداشتیم.

او ادامه داد: در بحث ترافیکی نیز تدابیر لازم برای قبل از آغاز سفر زائران، حین سفر زائران و زمان برگشت آنان اتخاذ شده و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

معاون عملیات ناجا گفت: مردم به پیشنهاد و توصیه مجموعه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی در ارتباط با استفاده از خودرو شخصی لبیک گفتند و با خودرو شخصی به مرز‌ها آمدند و تا این ساعت نیز هیچ مشکلی در حوزه حمل و نقل نداشتیم و در همه مرز‌ها سرویس‌دهی تا شهر‌های مقصد زائران با وسایل نقلیه عمومی در حال انجام است.

سردار ساجدی‌نیا یادآور شد: از سه میلیون و ۱۴۷ هزار نفر زائری که از مرز‌های کشور خارج شدند تا صبح امروز نزدیک به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امروز نزدیک ۲ و نیم میلیون نفر باز گردند البته مشکلی برای حمل و نقل نخواهند داشت.

 

ارسال نظر