ایران به دنبال افزایش سهم صادرات به کشور عمان

۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۲۳۰
ایران به دنبال افزایش سهم صادرات به کشور عمان

خوزستان|نا‌یب‌رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان با بیان اینکه سال گذشته سهم ایران از واردات کشور عمان 3.6 درصد بود، گفت: به دنبال افزایش سهم صادراتی ایران به کشور عمان هستیم و تلاش خواهیم کرد بازارهای بیشتری را در این کشور به دست بگیریم.

شهلا عموری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی مواد غذایی و هتلداری که در شهر مسقط عمان در حال برگزاری است، اظهار کرد: هیات تجاری اتاق بازرگانی اهواز عازم این کشور شده تا نسبت به رایزنی و تلاش برای افزایش سهم صادرات به این کشور اقدام کند.

وی افزود: این هیات تجاری قرار است علاوه بر شرکت در چهاردهمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی مواد غذایی و هتلداری در کشور عمان، دیدارهایی در خصوص به دست گرفتن بازارهای بیشتری از این کشور داشته باشد و در این زمینه به رایزنی بپردازد.

نایب‌رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان تصریح کرد: هیات تجاری اتاق بازرگانی اهواز ضمن بازدید از بندر السویق در کشور عمان، از نزدیک در جریان فعالیت‌های تجاری در بازار «المطرح» قرار خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد نسبت به توسعه تعاملات و ارتقای سطح کیفی آن اقدام کند.عموری ادامه داد: همچنین به منظور انجام مشاوره‌های تجاری، از نزدیک با مسوولان منطقه آزاد «صلاله» رایزنی و گفت‌وگو خواهیم کرد تا روابط تجاری با کشور عمان را بهبود ببخشیم.

 

ارسال نظر