اخبار

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۹۴۶

کشف و انهدام مزرعه «ماریجوانا» توسط اطلاعات سپاه

کرمانشاه| دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان پاوه از کشف و انهدام یک مزرعه گیاه «ماریجوانا» در مناطق صفر مرزی شهرستان پاوه، توسط نیروهای اطلاعات سپاه ناحیه پاوه خبر داد.

مسلم الماسی درباره جزییات خبر کشف مزرعه ماریجوانا اظهار داشت: در پی تداوم برخورد با تولید و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان پاوه، این‌بار در یکی از مناطق صفر مرزی شهرستان پاوه با رصد اطلاعاتی ماموران اطلاعات سپاه ناحیه پاوه، مزرعه‌ای که در آن اقدام به کاشت درختچه گیاه «ماریجوانا» می‌شد، شناسایی و پس از تایید گزارش، اقدام قضایی و دستورات لازم صورت گرفت.

توقیف شوتی‌های ۷ میلیاردی در عسلویه

بوشهر|جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف پنج دستگاه خودرو سواری تندرو (شوتی) حامل هفت میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در شهرستان عسلویه خبر داد. سرهنگ حیدر سوسنی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان عسلویه در یک عملیات هماهنگ با رصد اطلاعاتی ۵ دستگاه خودرو شوتی که از تعدادی انبار در شهر نخل تقی اقدام به بارگیری کالاهای قاچاق می‌کردند را شناسایی کردند. این خودروها قصد داشتند با خروج از شهرستان تنگستان در استان‌های همجوار محموله‌های خود را به مقصدهای از پیش تعیین شده انتقال دهند. او  عنوان کرد: در بازرسی از خودروها ۱۰۹ دستگاه لپ تاپ، ۷۵ واشر سرسیلندر خودرو، ۵۱۰۰ قلم لوازم آرایشی فاقد مدرک گمرکی کشف شد. سرهنگ سوسنی با بیان اینکه ارزش اقلام مکشوفه برابر نظر کارشناسان هفت میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال است، افزود: در ارتباط با این پرونده پنج متهم دستگیر شدند.

بازار صادراتی مطلوب است و مخاطب تولید خود را داریم

اصفهان|در شرایطی که توسعه فولاد و احیای معادن کاملا به هم مرتبط هستند و در مواردی تداخل منافع در آنها دیده می‌شود اما شاهد بی‌توجهی به نیازهای شرکت‌های فولادی همچون ذوب آهن هستیم که تامین پایدار نیاز این شرکت می‌تواند ۴۰ درصد ظرفیت تولید را بالا ببرد. در همین خصوص جواد رفیعی مدیر خرید مواد مصرفی ذوب‌آهن اصفهان به موضوع کمبود مواد اولیه برای تولید در ذوب آهن اشاره کرد و‌افزود: به هم خوردن زنجیره تامین در بخش معدن و افزایش خام فروشی به ویژه خام فروشی سنگ آهن موجب شده صنایع فولادی کشور با مشکل تامین مواجه شوند.

وکیل مشهوری که پس از  14 سال تقلبی از آب  درآمد

کرمان|دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از بازداشت یک وکیل تقلبی که به مدت 14 سال با پروانه وکالت جعلی اقدام به وکالت می‌کرد، خبر داد. حسین سلامی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، مشخص شد فردی به نام (الف.پ) با جعل پروانه وکالت چندین وکیل در استان‌های تهران و شیراز به‌صورت غیرقانونی اقدام به وکالت می‌کند. بلافاصله با هماهنگی حفاظت و اطلاعات دادگستری کرمان، ماموران واحد عملیات حفاظت و اطلاعات دادگستری، اقدام به دستگیری وی کردند. دادستان جیرفت  گفت: متهم به صورت بسیار حرفه‌ای اقدام به جعل سربرگ وکالت و پروانه وکالت می‌کرده است و متاسفانه هر زمان هم که از کانون وکلاء استعلام صورت پذیرفته است پاسخ مثبت بوده زیرا وی با اسم و فامیل یک وکیل واقعی فعالیت داشته است.

 

 

ارسال نظر