جنگ امروز ما، جنگ اقتصادی است

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۷۶۹
جنگ امروز ما، جنگ اقتصادی است

خوزستان| عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، گفت: همانطور که دوران دفاع مقدس مردم جمهوری اسلامی ایران جهاد کردند، اکنون نیز مردم این خاک در حال جهاد در زمینه‌هایی مانند تولید هستند.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ناطق‌نوری دیروز در حاشیه بازدید از شرکت پتروشیمی در حال احداث مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از پرسنلی که با مدیران همکاری می‌کنند تا شاهد اجرای چنین پروژه‌هایی مانند پروژه پتروشیمی مسجدسلیمان باشیم، نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: وقتی در چنین شرایطی که دشمنان و استکبار جهانی علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی یکپارچه شده‌اند تا چرخ انقلاب را از کار بیندازند، بهره‌برداری از چنین پروژه‌هایی می‌تواند مایه افتخار باشد. همانطور که دوران دفاع مقدس مردم ایران جهاد کردند، اکنون نیز مردم این خاک در حال جهاد در زمینه‌هایی مانند تولید هستند و جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است.

ناطق‌نوری بیان کرد: وقتی دشمن همه‌چیز را تحریم می‌کند، یعنی به دنبال جنگ اقتصادی با ما است تا بر ملت فشار وارد کند. در این شرایط بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک افتخار برای ملت و کشور است تا دراین جبهه اقتصادی پیروز شویم.

 

ارسال نظر