اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۶۸۷

برگزاری نشست با مسوولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی

ساری| نشست مسوولان کانون‌های بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سالن قلم دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد .

در این نشست که با حضور سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، رنجبران جانشین رییس و معاون بهداشتی و پنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سرهنگ بخشی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران، لزگی رییس بسیج جامعه پزشکی استان مازندران و جمعی از مسوولان کانوهای بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و اعضای شورای اجرایی برگزار شد گزارشاتی در خصوص برگزاری برنامه شهید دکتر رهنمون، نحوه اجرای ویزیت رایگان در مناطق محروم و... مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت

زائران اربعین بدون گذرنامه راهی مرز نشوند

اهواز|  فرمانده هنگ مرزی خرمشهر داشتن گذرنامه برای عبور زائران از مرز را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: زائران اربعین حسینی بدون گذرنامه و مدارک لازم به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

سرهنگ منصور رضا عزیزی دیروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار داشت: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در مرز شلمچه تردد زائران اربعین از این گذرگاه مرزی با سهولت بهتری انجام می‌شود.

وی هدف از برگزاری نشست مشترک بین هیات‌های ایران و عراق در پایانه شلمچه را هماهنگی هر چه بهتر برای تامین امنیت زایران اربعین عنوان کرد و گفت: این نشست در آستانه همایش بزرگ اربعین و در راستای تامین امنیت مرز ایران و عراق برای تردد آسان و بی‌دغدغه زائران برگزار شد.

وی با بیان اینکه طبق تجربه سال‌های گذشته هر ساله خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی رو به بهبود است گفت: مشکلات و کمبودها در مرز شلمچه بر طرف شده و این گذرگاه مرزی با هماهنگی هنگ مرزی ایران و عراق برای تردد زایران اربعین آماده است.

استفاده از ۲۰ هزار نیروی پلیس برای امنیت ترافیکی اربعین

ایلام|رییس پلیس راه گفت: برای امنیت ترافیکی همایش اربعین از ۲۰ هزار نیروی پلیس استفاده می‌شود. سید تیمور حسینی ظهر دیروزدر جمع خبرنگاران در ایلام اظهار داشت: پلیس راه کشور برای همایش اربعین در 4 مرز زمینی کشور به‌طور کامل و با تمامی تجهیزات و امکانات مستقر می‌شود. وی ادامه داد: برای امنیت ترافیکی همایش اربعین از ۲۰ هزار نیروی پلیس استفاده می‌شود که این نیروها در قالب بیش از ۲۰۰ تیم وظیفه کنترل وهدایت کاروان‌های زائران اربعین حسینی را برعهده خواهند داشت. وی تصریح کرد: تعامل و همدلی همه مسوولان برای ایجاد و برقراری تسهیل در تردد زوار اربعین ضروری است.

کارخانه حجاب تامین‌کننده یک‌سوم چادر زنان ایرانی است

شهرکرد|سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه حجاب شهرکرد مصرف یک سوم چادر زنان ایرانی را تامین می‌کند که در این کارخانه ۵۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

امین صلابت با اشاره به اینکه سالانه دو هزار و ۵۰۰تن نخ و ماهانه ۳۰ تن رنگ و مواد شیمیایی در کارخانه حجاب شهرکرد استفاده می‌شود، اظهار کرد: کارخانه تولید چادر مشکی حجاب شهرکرد، با تولید ۱۲ میلیون متر چادر مشکی با کیفیت در ۴۵ نوع ساده و طرح دار، علاوه بر تامین نیاز داخل، مانع خروج ارز از کشور شده است.

وی افزود: در تنهاکارخانه چادرغرب آسیا الیاف ایرانی با دانش روز مهر تایید خریداران را به خود اختصاص داده و از نظر نفوذناپذیری آب و استاندارد شماره 4 را کسب کرده است.نوع چادر تولیدی در این کارخانه از نظر قیمت تفاوتی نداشته و تنها از نظر نوع نخ مصرفی، وزن کالا، نوع بسته‌بندی و ارز کالا متفاوت است.

انهدام باند 19 نفره جعل اوراق پزشکی قانونی در فارس

فارس|فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند 19 نفره جعل مدارک پزشکی قانونی برای سوءاستفاده ار بیمه خبر داد. سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی دیروز گفت: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه مطلع شدند، اعضای این باند تبحر ویژه‌ای در جعل محتوا، متن اوراق و مدارک پزشکی قانونی دارند. حبیبی با بیان اینکه پلیس بعد از چند هفته انجام کارهای اطلاعاتی متهم را شناسایی و دستگیر کرد، گفت: متهم در بازجویی اولیه به جعل مدارک پزشکی قانونی اقرار کرد.ضمن اینکه در این زمینه 18 نفر از دوستان متهم و افراد ذی نفع در پرونده شناسایی و طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند. حبیبی خاطرنشان کرد: در این خصوص برابر نظر کارشناسان مربوطه، بیش از 10 میلیارد ریال از مدارک جعلی سوءاستفاده شده است.

 

ارسال نظر