اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۲:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۵۱۲۴۸

جزییات صدور مجوز واردات قطعی   از مرز تجاری شلمچه

اهواز| عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم آبادان در مجلس دهم از صدور مجوز واردات قطعی کالا از مرز شلمچه خبر داد. عامر کعبی گفت: پس از پیگیری‌های فراوان مجوز واردات قطعی کالا از مرز تجاری شلمچه توسط گمرک ایران ابلاغ شد.

او افزود: با توجه به ابلاغیه صادر شده از این پس واردات کالا با انجام ثبت سفارش، رعایت قانون امور گمرکی و مقررات صادرات و واردات در مرز تجاری شلمچه انجام می‌شود. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بنا بر این ابلاغیه که از سوی مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه به ناظر گمرکات استان خوزستان ارسال شده است، گمرک شلمچه به مدت ۶ ماه و به صورت آزمایشی مجاز به انجام رویه واردات قطعی است.

اتصال 208 روستای قزوین

 به فیبر نوری قزوین|  عملیات اجرایی اتصال208 روستای شهرستان قزوین به فیبر نوری در هفته دولت آغاز خواهد شد. محمد شفیعی فرماندار قزوین با اعلام این خبر افزود: طول خط فیبر نوری که در این روستاها اجرا می‌شود ۳۲۰ کیلومتر است و پیش‌بینی شده است تا سه ماه آینده به بهره‌برداری برسد. وی اظهار داشت: این طرح توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین اجرا خواهد شد. فرماندار قزوین همچنین گفت: با تعامل و همکاری با اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات درصدد آن هستیم تا تمامی روستاهای شهرستان قزوین را مجهز به فیبر نوری کرده و مشکلات ارتباطی آنها رفع شود.

آمادگی زیر ساخت‌های مرز مهران برای تردد زائران اربعین ایلام|  فرماندار مهران با اشاره به اینکه مهران آماده تردد زوار اربعین حسینی است،  گفت: زیرساخت‌ها

این مرز برای تردد در ایام اربعین فراهم است. اسد قاسمی فرماندار مهران گفت: گام‌های موثری در زمینه زیرساخت‌های اربعین برداشته شده و امکانات و زیرساخت‌های استان در اربعین امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است. او افزود: سرعت بخشی به اتمام زیرساخت‌های اربعین با حذف ویزای اربعین مضاعف شده است. فرماندار مهران یادآورشد: علاوه بر اعتبارات شهرستانی با زحمات و دستور استاندار ایلام برای احداث روگذر و زیرگذر، کنار گذر غربی و روکش آسفالت کنارگذر غربی که نقش بسزایی در تسهیل تردد و روانسازی ترافیک به میزان قریب ۶۰درصد دارد، مبلغی بالغ بر ۳۰میلیارد تومان از محل اعتبارات زیرساخت‌های اربعین و اعتبارات استانی اختصاص داده شده است.

کسب مقام اول در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها

اصفهان| روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق موفق شد با کسب 7رتبه اول و یک رتبه سوم به عنوان روابط عمومی برگزیده در بین شرکت‌های تابعه وزارت نیرو معرفی شود. در نخستین جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، 124 شرکت در 13 بخش حضور پیدا کردند که از بین آنها 38 شرکت برگزیده شده‌اند. فرآیند انتخاب این 38 شرکت، طی سه مرحله صورت گرفته است در مرحله اول و در غربالگری اولیه   آثار تمامی شرکت‌کنندگان   ارزیابی و مرحله دوم از سوی شرکت‌های مادر تخصصی انجام شد.

مرگ بازیکن ۴۹ ساله در زمین بازی رشت| بازیکن ۴۹ ساله تیم فوتبال دهیاری

جیرکویه بر اثر ایست قلبی در زمین فوتبال جان باخت . کاوه صفری رییس هیات فوتبال خشکبیجار گفت: «ایرج دلیر» بازیکن تیم فوتبال دهیاری روستای جیرکویه در نیمه دوم بازی این تیم مقابل تیم شهرباران رشت دچار عارضه قلبی شد و روی زمین افتاد. صفری افزود: این فوتبالیست به وسیله اورژانس به درمانگاه شماره یک خشکبیجار منتقل شد که تلاش پزشکان برای احیای او بی‌نتیجه ماند.

 

 

ارسال نظر