اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۰۱۰۳

سرپل شبکه‌های ضد‌انقلاب در بیرجند دستگیر شد

بیرجند| اداره کل اطلاعات استان خراسان جنوبی اعلام کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) سرپل مرتبط با شبکه‌های ضد‌انقلاب در خراسان جنوبی دستگیر شد.

اداره کل اطلاعات استان خراسان جنوبی اعلام کرد: سرپل مرتبط با شبکه‌های ضد‌انقلاب که در راستای تشدید تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران در استان‌های البرز و خراسان جنوبی فعالیت می‌کرد صبح روز شنبه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در بیرجند دستگیر شد.

پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به نیازمندان

ارومیه| مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: امسال به ۴۲۵ مددجوی تحت حمایت این نهاد کمک‌ هزینه ازدواج پرداخت شده است.

عزیز سهندی افزود: برای این تعداد مددجو ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: میزان کمک هزینه ازدواج پرداخت شده در چهار ماهه نخست امسال به مددجویان نسبت به زمان مشابه سال گذشته، پنج درصد افزایش یافته است. بیشترین تعداد مددجویانی که کمک هزینه ازدواج را در آذربایجان‌غربی دریافت کردند مربوط به شهر ارومیه هستند که شامل ۹۲ نفر از کل مددجویان استان است.

وی ادامه داد: همچنین برای تشویق زنان مطلقه به ازدواج مجدد تا سقف ۶۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌شود و علاوه بر آن، کمک به ایجاد اشتغال همسر بیکار مددجو و پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه از مشوق‌های کمیته امداد آذربایجان‌غربی برای ازدواج مجدد آنان است.

سرعت وزش باد در زابل به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید

زاهدان| کارشناس هواشناسی زابل گفت بیشینه سرعت وزش باد در زابل به 24 متر بر ثانیه معادل 86 کیلومتر بر ساعت رسید و گرد و غبار حاصل دید افقی در محدوده فرودگاه این شهر را به 6000 متر کاهش داد.هادی داور اظهار داشت: وزش باد شدید غلظت ذرات معلق در هوای زابل را نیز به 473 میکروگرم برمترمکعب معادل سه برابر حد مجاز رساند.وی با بیان اینکه شنبه از سرعت وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان کاسته شده است افزود: هم‌اینک سرعت وزش باد در زابل 47 کیلومتر بر ساعت است که تغییر به‌خصوصی در شرایط دید افقی این شهرستان ایجاد نکرده است.

تقدیر از تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در رفع وابستگی

اصفهان| آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینــــده ولی‌فقیـــه و امام‌جمعه اصفهان در دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با ایشان تصریح کرد: تلاش مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در تولید و رفع وابستگی به بیگانگان قابل تقدیر است.امام جمعه اصفهان با اشاره به نقش مدیریت در اداره امور، تصریح کرد: همان‌گونه که امیرالمومنین علی‌(ع) هم تأکید فرموده‌اند، کارها باید به افراد خبره و مستعد سپرده شود تا آنها تجارب خود را در راه پیشرفت این مرز و بوم به کار گیرند و مطمئنا این امر با وجود مدیریت کارآمد فولاد مبارکه و مجاهدت‌های کارکنان آن در حال تحقق است. به یقین این تجارب می‌تواند در پیشرفت و آبادانی کشور موثر واقع شود. وی گفت: خودکفایی در تولید محصولاتی که کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند، باعث افزایش روحیه و امید در کشور و تقویت نگاه اقتصادی درون‌زاست که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

ارزش واقعی هر سهم فولاد از ارزش فعلی بازار بیشتر است

اصفهان| معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه با تأکید بر اینکه ارزش واقعی هر سهم فولاد از ارزش فعلی بازار بیشتر است، گفت: رشد ۱۳۰ درصدی سود خالص فولاد مبارکه نویدبخش سالی پرسود برای سهامداران است.طهمورث جوانبخت، در خصوص دستاوردهای این شرکت در سال97گفت: سال ۹۷ یکی از موفق‌ترین سال‌های عملکردی شرکت بود و طی آن مدیران و کارکنان توانستند با همدلی و همکاری به رکوردهای تازه‌ای در زمینه‌های مختلف دست پیدا کنند که ازجمله آنها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد: کسب رکورد در تولید محصول نهایی کلاف گرم با تولید 6 میلیون و ۳۴۳ هزار تن و تولید کلاف سرد به میزان ۱ میلیون و ۵۵۵ هزار تن؛ کسب بالاترین سطح فروش شرکت با دستیابی فروش ۲۳۴ هزار میلیارد ریال؛ کسب بیشترین میزان سودآوری شرکت باسود ۱۶۶ هزار میلیارد ریال در گروه (تلفیق) و سود ۱۲۲ هزار میلیارد ریال در شرکت اصلی؛ تبدیل شدن به بزرگ‌ترین شرکت بازار سرمایه کشور در تاریخ برگزاری مجمع (۳۰ تیرماه ۹۸) با ارزش بازاری بالغ بر 558هزار و 610 میلیارد ریال.

 

 

 

ارسال نظر