امسال رونق صنعت در اردبیل معنای واقعی پیدا می‌کند

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۱:۱۳:۴۶
کد خبر: ۱۴۸۹۶۱
امسال رونق صنعت در اردبیل معنای واقعی پیدا می‌کند

اردبیل|استاندار اردبیل گفت: امسال رونق صنعت در استان اردبیل نمودی عملی پیدا می‌کند و یک تحول عظیم در این حوزه در حال شکل‌گیری است.

به گزارش ایسنا، اکبر بهنامجو در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران اردبیل، اظهار کرد: تمام مدیران استان به ویژه رئیس کل دادگستری مدافع به حق تولیدکنندگان و صنعتگران است و در این مقطع حساس تلاش بر این است تا حق و حقوقی از این فعالان ضایع نشود.

استاندار اردبیل شتاب بیشتر توسعه استان را با افتتاح پروژه‌های عظیم اقتصادی، صنعتی و تولیدی یادآور شد و بیان کرد: هر چند ما در بخش‌های گردشگری با یک شرایط فصلی و نقص در چرخه تولید محصولات کشاورزی روبرو هستیم اما در بخش صنعت بهترین شرایط و کامل‌ترین چرخه برای اشتغال فراهم شده است. بهنامجو افزود: امسال در استان اردبیل سال رونق صنعت است و ما باید سرمایه‌گذاران را راغب به این کار کنیم تا در سفر رئیس جمهور که در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود منابع عظیمی به استان تزریق شود. وی گفت: برخلاف سایر استان‌ها که رئیس جمهور قبل از سفر برنامه‌ریزی‌ها را با محوریت بانک‌ها در تهران انجام می‌دادند در شرایط کنونی این برنامه‌ریزی‌ها در اردبیل و با دعوت از مدیران بانک‌های دولتی انجام خواهد شد که امیدواریم همایش بانک‌های کشور در اردبیل زمینه جذب منابع بیشتری را اعم از سرمایه در گردش و سایر تسهیلات به بخش صنعت فراهم آورد.

 

 

ارسال نظر