بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب تا پایان شهریور

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۱:۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۴۸۹۶۰
بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب تا پایان شهریور

ایلام| مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام در میزگرد خبری که با حضورکریم لاله ماژین مدیر تامین درمان استان ایلام و جمعی از اصحاب رسانه با موضوعیت نقش تامین اجتماعی و درمان در توسعه ی استان ایلام در رونق تولید گفت: ۳۰۵ هزار و ۸۰۰ نفر از جمعیت استان تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه یی تامین اجتماعی قرار دارند که ۱۳ هزار نفر از این تعدا مستمری بگیر هستند.

سهیلا ملکشاهی افزود: در سال ۹۷ بابت تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت مبلغ ۲۸۸ میلیارد تومان به جامعه   هدف پرداخت شده است و در سه ماهه اول سال‌جاری به طور ماهیانه ۲۹ میلیارد تومان بابت هزینه های متعدد، تعهدات بلند مدت شامل (بازنشستگی، از کار افتادگی، فوتی ) و کوتاه مدت (بیمه بیکاری، غرامت نقص عضو و ایام بارداری ) پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: افزایش حقوق مستمری بگیران وبازنشستگان که در اردیبهشت ماه سال جاری اعمال شده ومابه التفاوت های مربوطه پرداخت شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان عنوان کرد: در حال حاضر خدماتی چون مشاهده سوابق بیمه‌شدگان، فیش مستمری‌بگیران، نوبت‌دهی اینترنتی مراکز درمانی، نوبت‌دهی اینترنتی شعب، نمایش بدهی کارفرمایان، پرتابل درمان، کمیسیون پزشکی و ابلاغ الکترونیک به صورت اینترنتی و غیرحضوری ارائه شده و دیگر نیازی به مراجعه به شعب تامین اجتماعی در سراسر استان نیست.

 

ارسال نظر