ویژه

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۸۷۴

بانک رفاه سرآمد خدمت به بازنشستگان و از کارافتادگان

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با وجود همه مشکلاتی که در روند فعالیت بانک‌ها وجود دارد، فعالیت بانک رفاه از دو منظر حائز ویژگی‌های مطلوبی است. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از پایگاه خبری نبض بازار، سلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به نحوه فعالیت بانک رفاه کارگران در زمینه خدمات‌رسانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: با وجود همه مشکلاتی که در روند فعالیت بانک‌ها وجود دارد، فعالیت بانک رفاه از دو منظر حائز ویژگی‌های مطلوبی است. وی افزود: یکی از این ویژگی‌ها، داشتن مدیریت و هیات‌مدیره خوب، مجرب و کارآمد در این بانک است. این نماینده مجلس بیان داشت: در حال حاضر مدیریت این بانک برعهده فردی فوق‌العاده دلسوز و رعایت‌کننده موازین قانونی است. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: دومین ویژگی این بانک خدمت‌رسانی مطلوب به بازنشستگان و کارگران است. بنده به عنوان یکی از نمایندگان منتقد نظام بانکی، معتقدم بانک رفاه در ارایه خدمات به ویژه خدمت رسانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران بسیار کارآمد و سرآمد عمل می‌نماید.

نشست کمیته  روابط عمومی اتحادیه  شرکت‌های  قطارشهری

مدیران روابط عمومی‌های قطارشهری‌های کلان‌شهرهای کشور به منظور تعامل بیشتر و بررسی راهکارها برای خدمات رسانی مطلوب صنعت حمل و نقل ریلی درون‌شهری، صبح روز بیست و پنجم تیرماه 98 در جلسه مشترکی حضور یافتند.  به گزارش کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اتحادیه، اردشیر احمدزاده مدیرعامل اتحادیه قطار شهری‌های کشور با بیان اینکه رویکرد مصوبات قطارهای شهری در تمام کلان‌شهرها باید به صورت یکنواخت و مدون شده باشد اظهار داشت: برگزاری جلسات کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، بستر مناسبی برای تعامل بیشتر اعضای اتحادیه فراهم می‌آورد. شرکت در برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری نیز از موضوعاتی بود که عضو هیات رییسه اتحادیه قطار شهری‌های کشور به آن اشاره کرد و گفت: به منظور حضور در این نمایشگاه، تسهیلاتی برای اعضای اتحادیه در نظر گرفته شده است تا نمایندگان کلان‌شهرها بتوانند با حضور در آن، به صورت مستقیم خدمات خود را به مخاطبان معرفی و عرضه کنند چرا که این نمایشگاه عرصه خوبی برای ایجاد رویدادها و فرصت‌های صنعت حمل و نقل ریلی است.  به گزارش محسن محمدیان رییس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اتحادیه قطار شهری‌های کشور نیز بر تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات و نیز ارایه مشاوره فنی و تخصصی برای بهبود و پیشرفت خدمات سامانه حمل و نقل ریلی درون شهری به شهروندان تاکید داشت. در پایان هریک از اعضای این کمیته دیدگاه‌هایی پیرامون موضوعات مطروحه در حمایت و پشتیبانی از اعضا در تحقق اهداف شعار سال به منظور رونق بخشی تولید داخل مطرح و با ارایه پیشنهاداتی بر تحقق اهداف مشترک اعضای این کمیته به منظور اطلاع‌رسانی هرچه بهتر اخبار قطارشهری‌های کلان‌شهرها تاکیدکردند.

صرفه جویی انرژی با ساخت و نصب 60  دستگاه تابلو برق

پروژه ساخت و نصب 60دستگاه تابلو برق و نصب کنتور برق منازل سازمانی مرکز منطقه مرکزی با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی کلید خورد. به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه مرکزی، حسین بیگی، مهندس ارشد نگهداری و تعمیرات برق این منطقه با اشاره به فرسودگی تابلوهای برق و افزایش تعمیرات اتفاقی گفت: بر اساس الزامات مدیریت انرژی شرکت بمنظور کنترل، کاهش و مدیریت مصرف انرژی برق و همچنین با توجه به فرسودگی تابلوهای موجود، پس از بررسی‌های فنی و کارشناسی، ساخت تابلوهای جدید در دستور کار قرار گرفت. بیگی با تاکید بر برنامه‌ریزی تعویض کنتور برق 96دستگاه از منازل مسکونی مرکز منطقه، تصریح کرد: با اتمام و اجرای موفقیت آمیز این پروژه حداقل 30درصد کاهش مصرف انرژی را شاهد خواهیم بود.

بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات از مخابرات محلات

سید مجید صدری در بازدید از قسمت‌های مختلف مخابرات محلات همچون قسمت‌های فنی سالن شهید نظارت و قسمت اداری شهید محمد مهدی سروش از نزدیک در جریان کارها و عملکرد این قسمت‌ها قرار گرفت.

تجهیز اتوبوس‌های برون شهری ایلام به سامانه هوشمند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از نصب سامانه هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده ای (سامانه سپهتن) روی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل برون شهری استان خبر داد. محمد حسنی اظهارداشت: سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای دستگاهی است که درون خودرو نصب می‌شود و از طریق امواج رادیویی بطور مداوم اطلاعاتی نظیر سرعت، مشخصات گواهینامه راننده، ساعت کارکرد و غیره را علاوه بر ارسال برای پلیس برای مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافر نیز جهت نظارت بهینه از طریق نصب برنامه مذکور قابل دسترسی می‌نماید.

 

ارسال نظر