اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۶۹۶

بازدید مونسان از قفس شیرها با حادثه همراه بود

قزوین| بازدید معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از قفس شیرها در دهکده طبیعت قزوین با حادثه همراه بود. هنگامی که مونسان از قفس شیرهای این پارک بازدید می‌کرد، نوری مالک دهکده طبق روال همیشگی با حضور در درون قفس شیرها به ارایه توضیحاتی در رابطه با پارک و همچنین حیوانات این دهکده پرداخت. در حالی که نوری سعی می‌کرد توجه شیرها را به خود و میهمانان جلب کند، ناگهان شیر نر از پشت به وی حمله کرده و از ناحیه پا، کمر و دست‌ها به‌شدت زخمی شد. با مداخله نگهبانان دهکده و با استفاده از دستگاه‌های فشار آب، شیر از نوری جدا شده و گویا حال عمومی وی رضایت‌بخش است.

دریافت مجوز انتشار 7 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت

اصفهان|  مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: مجوز انتشار 7 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت که دو هزار میلیارد ریال آن برای توسعه خطوط «بی آر تی» و 5 هزار میلیارد ریال برای اجرای فاز دوم خط 2قطار شهری اصفهان به فروش خواهد رسید، از سوی شهرداری اصفهان دریافت شد. نادر آخوندی با اشاره به دریافت مجوز انتشار اوراق مشارکت توسعه سامانه اتوبوسرانی تندرو (BRT) به مبلغ دو هزار میلیارد ریال، اظهار کرد: این اوراق با توجه به تبصره 5 قانون بودجه سال 97 کل کشور، مصوبه شورای اسلامی شهر و سازمان برنامه و بودجه کل کشور و با مجوز بانک مرکزی منتشر می‌شود.  وی با بیان اینکه ناشر این اوراق شهرداری اصفهان است، تصریح کرد: موضوع مشارکت در این طرح اجرای طرح سامانه اتوبوسرانی (BRT) بوده و مبلغ انتشار آن دو هزار میلیارد ریال و به عاملیت بانک شهر است.

حداقل  تصرف طرح کیفی گذر آقا نجفی

اصفهان| معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به حساسیت موقعیت مکانی گذر آقا نوراله در مجاورت میدان نقش جهان، طرح کیفی این گذر به لحاظ طراحی شهری، جداره‌ها و زمین در دست تهیه است.  سید‌احمد حسینی‌نیا در خصوص آخرین تصمیمات در مورد گذر آقا نوراله نجفی اظهار کرد: در کمیسیون ماده 5 مقرر شد به دلیل اینکه طرح این خیابان قبلا توسط استاندار وقت در سال 94 ابلاغ شده و قابل اقدام است و همچنین با توجه به حساسیت موقعیت مکانی گذر آقا نوراله در مجاورت میدان نقش جهان، طرح کیفی این گذر به لحاظ طراحی شهری، جداره‌ها و زمین تهیه شود.

 

ارسال نظر