پرداخت هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۲۵۸
پرداخت هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال

زنجان|مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، با اشاره به آخرین آمار بیکاری در استان زنجان گفت: 31 هزار و 600 نفر در استان زنجان بیکار مطلق وجود دارد.

به گزارش ایلنا محمد رضا یوسفی، دیروز در نشست خبری با اشاره به هدف‌گذاری اشتغال استان در سال جاری اظهار داشت: از طریق تبصره 18و سایر منابع بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال پرداخت خواهد شد.

یوسفی با بیان اینکه استان زنجان دقت کامل در ارایه آمار اشتغال دارد، ادامه داد: در تلاش برای ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی استان بودیم که شاهد پیشرفت قابل توجه در این راستا هستیم. فعالیت در بخش خدمات دارای شرایط ویژه در حوزه سرانه اشتغال و زود بازده را شامل می‌شود.مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، خبر از تدوین و راه‌اندازی پیوست اشتغال استان را داد و گفت: کمیته رصد اشتغال استان با هدف تبیین اشتغال و نظارت فعالیت دارد.

یوسفی، رصد اشتغال را در گام اول مربوط به طرح‌های اشتغال روستایی برشمرد و گفت: در گام دوم این رصد اشتغال شامل فعالیت‌های دیگر نیز می‌شود.مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان، آمار نرخ بیکاری استان را در سال‌های اخیر با کاهش 5/8درصدی عنوان کرد و افزود: جمعیت شاغل استان دارای افزایش قابل توجه با توجه به جمعیت استان بوده است.

 

ارسال نظر