«مدیران ناموفق در جذب اعتبارات» می‌روند

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۸۵۶
«مدیران ناموفق در جذب اعتبارات» می‌روند

 سمنان|معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن هشدار به مدیران استان گفت: آن دسته از مدیران که اعتبارات دستگاه خود را جذب نکرده و اعتبارات آنها برگشت بخورد بی‌تردید در پازل مدیریت ما قرار نمی‌گیرند.به گزارش ایسنا، منوچهر فخری در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان اظهار کرد: فصل جذب اعتبارات در حال تمام شدن است و مدیران باید اعتبارات خود را تا پایان این مهلت جذب کنند وگرنه در پازل مدیریتی ما جایی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: در آینده و در صورت کوتاهی و عدم‌ جذب اعتبارات توسط مدیران استان، اسامی دستگاه‌های اجرایی که در این زمینه کوتاهی کرده باشند را به صورت شفاف به اطلاع مردم می‌رسانم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به آسیب‌های ناشی از سیلاب در استان خاطرنشان کرد: معتقدم که سیل قابل پیش‌بینی است و با انجام تلاش مضاعف و ارایه برنامه و راهکارهای مدون و منسجم در حوزه مدیریت بحران، می‌توان از خسارات و آسیب‌های ناشی از آن جلوگیری و میزان آن را کاهش داد . وی بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات ناشی از حوادث مرتبط با سیل گفت: اگر برای بار دوم مشکلات و مواردی بحرانی در خصوص بروز سیلاب اتفاق بیافتد، ناشی از سهل انگاری و کم کاری مدیران خواهد بود .

فخری بر ضرورت پیگیری پروژه‌های عمرانی تاکید و اظهار کرد: برای پیگیری موفق کارهای عمرانی در استان، باید مدیران پیگیری و حضور میدانی داشته باشند و امروز نیز چهارمین بازدید از سطح شهرستان سمنان در همین راستا انجام شده است.معاون استاندار پیش از این در خصوص احتمال برگشت اعتبارات عمرانی به سه دستگاه اجرایی استان هشدار داده بود.

 

ارسال نظر