اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۱۴۶

آغاز ساخت مدل سه‌بعدی مرکز انتقال رازان

اراک| با همت مجتبی عبدی کارشناس واحد آموزش منطقه مرکزی، ساخت مدل سه‌بعدی مرکز انتقال نفت رازان و توربین این مرکزکلید خورد. در امامی رییس امور اداری منطقه، هدف از ساخت این مدل را وجود نمونه‌ای برای آشنایی کارآموزان با محیط و عملکرد مراکز انتقال نفت و همچنین تسهیل شناخت تخصصی واحد تعمیرات با کار توربین‌ها اعلام کرد. وی گفت: ساخت این مدل سه بعدی با استفاده از نرم افزارهای انیمیشن‌سازی آغاز و عکس‌برداری و فیلم‌برداری‌های اولیه مرکز انتقال نفت رازان انجام شده است. درامامی گفت: با ساخت مدل سه‌بعدی مرکز انتقال نفت رازان در قالب انیمیشن و مونتاژ توربین و اجزای آن به‌صورت سه‌بعدی در قالب فیلم، قدم بزرگی درراستای آموزش، در این منطقه برداشته می‌شود. وی در پایان از واحدهای تعمیرات خط، مکانیک، روابط عمومی وحراست منطقه و همچنین معاون عملیات مرکز انتقال نفت رازان و همکاران عملیاتی این مرکز در همکاری با این پروژه قدردانی کرد.

میزبانی از اجلاس هم‌اندیشی مدیران مجموعه توسعه ملی

شازند|به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، اجلاس هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی با حضور مدیران ارشد گروه و مدیران عامل و اعضای موظف هیات‌مدیره شرکت‌های تابعه به میزبانی شرکت پتروشیمی شازند در تهران برگزار شد. در این گردهمایی ابتدا ولدخانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند  یادآور شد در شرکت پتروشیمی شازند همکاری و هماهنگی خوبی بین مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره و مدیران میانی و کارکنان وجود دارد و از رییس محترم هیات‌مدیره شرکت به سبب حمایت‌ها و همکاری‌های ایشان تشکر و قدردانی کرد.

برخورد جدی با مفاسد از درون دستگاه قضایی آغاز می‌شود

کرج|رییس دادگستری کل استان البرز، گفت: طبق آمار معاونت راهبردی قوه قضاییه به ازای هر قاضی باید نزدیک به 7.3 کارمند مشغول فعالیت باشد ولی در استان البرز این رقم 8.2 است. احمد فاضلیان در نشست خبری در ارتباط با پاکسازی مجموعه قضایی البرز، اظهار داشت: برخورد جدی با مفاسد باید از درون دستگاه قضایی آغاز شود. یکی از اهداف مهم دستگاه قضایی، داشتن فضای پاک و سالم است. این مقام قضایی در البرز، تصریح کرد: از سال 94 تاکنون 50 قاضی مشمول تذکر جدی شده‌اند که تعدادی مجبور به استعفاء شدند و برای برخی حکم اخراج از دستگاه صادر شد چراکه معتقدیم برای مقابله و کنترل جرم افراد ناسالم نباید فعالیت کنند.

عملیات 15 کیلومترشانه‌سازی در محور روستای چمابان ویزه

ایلام| مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ایلام ازاجرای عملیات راهداری محورهای مواصلاتی استان خبر داد. نوراله دلخواه با بیان این مطلب اظهار داشت: از آنجا که در صورت بروز نقص فنی در خودرو و نیاز به پارک یا انحراف از جاده به هر دلیل ممکن، وجود شانه راه مناسب نقش مهمی درکاهش بروز حوادث جاده‌ای دارد، شانه‌سازی محورهای حوزه استحفاظی استان در دستور کار قرار دارد. وی گفت: با توجه به‌شدت بارش‌های فروردین ماه سال جاری و رانش زمین در محور روستاهای چمابان ویزه این اداره کل اقدام به شانه‌سازی، بهسازی، اصلاح قنو، تیغه زنی، علف زنی، آب پاشی، غلتک کوبی و ترمیم پل در این محور کرده است.وی افزود: این پروژه به طول 15 کیلومتر با استفاده از 7 دستگاه ماشین‌آلات و نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مدت یک ماه به اتمام رسید.

 

ارسال نظر