تلاش برای جاری ماندن زاینده‌رود در اصفهان با همه منابع موجود

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۱۴۱
تلاش  برای جاری ماندن زاینده‌رود در اصفهان با همه منابع موجود

اصفهان|با حضور محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و شهردار اصفهان مجموعه هدایای ۵٠ کشور به وزیر امور خارجه ایران در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان رونمایی شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، محمد جواد ظریف در حاشیه رونمایی از هدایای مقامات عالی کشورهای خارجی به وزیر امور خارجه ایران که در گالری کتابخانه مرکزی اصفهان رونمایی شد، با اشاره به اینکه یک نمونه از هدایایی که در سفرهای دوجانبه مقامات کشورها به هم اهدا می‌کنند و در دوران مسوولیت بنده در وزارت امور خارجه اهدا شده بود، به موزه وزارت امور خارجه می‌رود، اظهار کرد: دوستان ما در شهرداری اصفهان بخشی از این هدایا را در اصفهان نمایش می‌دهند.

ظریف تصریح کرد: وزارت امور خارجه مدت‌هاست که ویزای الکترونیک صادر می‌کند و این ویزا در گذرنامه‌ها درج نمی‌شود. در حال حاضر این روند، در اکثر کشورهای دنیا مرسوم شده است و صدور ویزا به این روش انجام می‌شود. وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: رییس‌جمهور در آخرین جلسه هیات دولت تاکید کرد، وضعیتی که اکنون ما در فرودگاه امام خمینی(ره) داریم به همه فرودگاه‌های کشور تعمیم پیدا کند و در این زمینه طی آینده نزدیک با دستور رییس‌جمهور و مصوبه هیات دولت، همه فرودگاه‌های کشور این امکان را خواهند داشت که بدون ثبت مهر ورود و خروج در گذرنامه بتوانیم زمینه را برای تسهیل گردشگری در کشور فراهم کنیم. وی در خصوص وضعیت زاینده رود و اقدام دولت برای احیای رودخانه نیز گفت: دولت همه تلاشش را برای احیای زاینده رود کرده است و این تلاش را ادامه خواهد داد.

 

 

ارسال نظر