اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۹۷۴

آغاز هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان در اردبیل

اردبیل|هفته چهارم لیگ والیبال ملت‌های جهان با دیدار تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در ورزشگاه رضازاده اردبیل آغاز شد.مسابقاتی که در آن چهار تیم ایران، پرتغال، استرالیا و فرانسه حضور دارند و تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران جمعه ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در نخستین بازی خود به مصاف تیم ملی پرتغال رفت.تیم ملی ایران همچنین شنبه یکم تیر با استرالیا و یک‌شنبه دوم تیر با فرانسه بازی می‌کند. بازی‌های تیم ملی ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

بلیت دیدارهای تیم والیبال جمهوری اسلامی ایران در هفته چهارم لیگ ملت‌های جهان که از سه روز گذشته به صورت اینترنتی فروخته می‌شد در همان دقایق اولیه به فروش رسیده است.

پرداخت کمک بلاعوض معیشتی به ۴۵۵ خانوار سیل‌زده

گرگان|فرماندار آق‌قلا از پرداخت کمک بلاعوض معیشتی به ۴۵۵ خانوار سیل‌زده آق قلا خبرداد.

امیرشیر توماج با بیان اینکه ماندابی و برش در برخی دیگر از محورهای فرعی و اصلی در این شهرستان خسارت‌های زیادی به بار آورده است، اظهار کرد: روکش آسفالت سه راهی آقدکش تا انبارالوم، ترمیم پنج نقطه از مسیر روستای چن‌سولی تا انبارالوم و ۱۴ نقطه آسیب دیده دیگر در مسیر آقدکش تا آق‌قلا و روکش آسفالت جاده انبارالوم به گوگ‌تپه از ماه آینده آغاز می‌شود.وی درباره آخرین وضعیت تشکیل پرونده و پرداخت خسارت‌های بخش مسکونی در این شهرستان گفت: تاکنون هزار و ۵۷۶ پرونده برای تعمیرات منازل و ۳۱۷ پرونده احداث واحدهای مسکونی شهری و روستایی در مناطق سیل‌زده این شهرستان به بانک‌ها معرفی شد.

خرید 17هزارتن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان

زاهدان|رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم در استان تاکنون کار برداشت گندم در سطح ۲۹هزار هکتار از گندمزارهای استان به اتمام رسیده است. غلام حیدر زورقی اظهار داشت: همزمان با برداشت گندم کار خرید گندم توسط ۱۱مرکز در استان شروع وتاکنون بیش از ۱۷هزار و۴۵۷تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان خریداری و به سیلوها حمل شده است . رییس سازمان جهاد کشاورزی تصریح کرد: از کل گندم خریداری شده ۱۶هزار و۷۷تن گندم اردی است که توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی وسازمان تعاون روستایی با نرخ مصوب خریداری شده وبه سیلوها منتقل شده است .وی گفت: همچنین تاکنون شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ۱۳۸۰تن گندم بذری برای کشت در سال زراعی ۹۹-۹۸ با قیمت حدود ۲هزار تومان از کشاورزان استان خریداری کرده و این روند تا تأمین بذر مورد نیازاستان ادامه دارد.

پیشرفت 90 درصدی پل بابازید پلدختر بدون اعتبار

خرم آباد|مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: با وجود عدم تخصیص هیچ‌گونه اعتباری برای بازسازی پل بابازید شهرستان پلدختر، این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.عباس شرفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حتی یک ریال اعتبار برای پل بابازید شهرستان پلدختر تخصیص نیافته است در حالی که اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با وجود همه مشکلات، پروژه را با سرعت پیش برده و در حال حاضر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.وی با بیان اینکه از مجموع 70 هزار مترمکعب خاکریزی پیش‌بینی شده در پل بابازید تاکنون 68 هزار مترمکعب انجام شده است، افزود: علت تاخیر در بهره‌برداری از این پل، رعایت مسائل فنی براساس نشریه 101 است.

سقوط مرگبار پاراگلایدر در سامان

شهرکرد|سرپرست اورژانس ۱۱۵ سامان از فوت یک جوان ۳۲ ساله اصفهانی بر اثر سقوط از پاراگلایدر در شهرستان سامان خبر داد. حسین صیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این جوان ۳۲ ساله روز گذشته حوالی سامان ابتدای جاده جعفرآباد (چشمه یالانچی) به دلیل عدم کنترل پاراگلایدر در این منطقه سقوط کرد.وی گفت: این فرد که در سایت پروازی «گردنه‌رخ» مشغول عملیات پرواز بود از ارتفاع ۲۰۰ متری سقوط کرد.

آغاز بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از سیل در خوزستان

اهواز|مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: کار بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیلاب در خوزستان در قالب تفاهم نامه بنیاد مسکن و بسیج سازندگی آغاز شده است و امیدواریم با تلاشی که از سوی مسوولان و مردم انجام می‌شود این کار با سرعت هرچه تمام‌تر به اتمام برسد. مسعود انصاری با اشاره به آغاز عملیات کار بازسازی منازل سیل زده در دشت آزادگان و هویزه اظهار کرد: یک تفاهم نامه همکاری کشوری میان بنیاد مسکن و بسیج سازندگی وجود دارد که سهم خوزستان در این زمینه در مرحله اول ساخت و تعمیر ۹۰۰ واحد است. وی افزود: از این ۹۰۰ واحد که در تفاهم نامه با بسیج سازندگی قید شده است، ۶۰۰ واحد تعمیری و ۳۰۰ واحد دیگر احداثی هستند و باید بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند.

 

ارسال نظر