اخبار شهرستان‌ها

۱۳۹۸/۰۳/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۵۶۳

عنوان برتر برق ایلام در شاخص صیانت از حقوق شهروندی

ایلام|مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان ایلام از کسب نمره عالی این شرکت در ارزیابی شاخص‌های صیانت از حقوق شهروندی در بین دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد. رضایتی با اشاره به اینکه دفتر روابط عمومی در چند سال اخیر کوشیده تا با حذف فرآیندهای دست و پا گیر و سهولت در درسترسی مشتریان به خدمات شرایط ارتباط دوسویه را تسهیل بخشد، بیان کرد: در حال حاضر قسم عمده‌ای از خدمات فروش و پس از فروش این شرکت به صورت غیرحضوری قابل دسترسی است. وی ادامه داد: تا چند روز آینده اپلیکیشن اطلاع‌رسانی برای وضعیت مدیریت اضطراری بار در صورت اتفاق قابل بهره‌برداری است و مردم شریف استان از طریق این اپلیکیشن می‌توانند به خدمات بیشتری دسترسی داشته باشند. رضایتی حصول نتایج مطلوب در ارزیابی را نتیجه تلاش و زحمت یکایک پرسنل این شرکت دانست و تصریح کرد: نیروهای عملیاتی و نیروهای کانتر نشین شرکت سهم عمده‌ای در این موفقیت دارند.

انتصاب عضو اصلی هیات‌مدیره شرکت آب منطقه‌ای مازندران

ساری|طی حکمی از سوی محمد حاج‌رسولی‌ها نماینده رییس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران حیدر داودیان به عنوان عضو اصلی هیات‌مدیره شرکت آب منطقه‌ای مازندران انتخاب شد. در این حکم با اشاره به مفاد بند 4 ماده 13 اساسنامه شرکت سهامی آب منطقه‌ای مازندران و همچنین اشاره به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند نامبرده به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی داودیان به مدت 2 سال از تاریخ 19 خرداد 98 به این سمت منصوب شد. شایان ذکر است حیدر داودیان هم‌اکنون مسوولیت معاونت طرح توسعه را در شرکت آب منطقه‌ای استان مازندران نیز عهده‌دار است.

پیام تسلیت درگذشت تکنیسین اورژانس ۱۱۵

ساری|سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پیامی درگذشت همکار اورژانس ۱۱۵ شهرستان جویبار را تسلیت گفت. متن پیام سید عباس موسوی بدین شرح است: «درگذشت نا‌بهنگام همکار عزیزمان آقای سید حامد میرقربانی تکنیسین پایگاه اورژانس ۱۱۵ جویبار باعث تـأثر و تأسف فراوان مجموعه همکاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران شده است.از خداوند منان برای آن عزیز سفرکرده آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم. از خدا می‌خواهیم او را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد. »

۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب تهران کشف شد

تهران|فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۲۱ میلیارد ریال در غرب این استان کشف و ضبط شد. سردار محسن خانچرلی در این باره گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو کالاهای قاچاق را در ۱۰۰ انبار و سوله در سطح شهرستان شهریار، شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار دادند. او بیان داشت: در بازرسی از این محل‌ها، ۲۶ هزار و ۵۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک هزار و ۴۶۰ متر پارچه خارجی قاچاق، یک هزار و ۹۰۰ کارتن جک‌های درب خارجی و هفت هزار قطعه سیستم سوخت رسانی خودروهای سواری کشف شد. فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این رابطه دو متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۲۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

ارسال نظر