75 درصد تکنولوژی صنعت فولاد بومی‌سازی شده است

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۷۷۹
75 درصد تکنولوژی صنعت فولاد بومی‌سازی شده است

اصفهان|جلســـه شــورای عالی دفتــــــر همکاری‌های شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه اصفهان با حضور عظیمیان مدیرعامل شرکت، معاون تکنولوژی، مدیر تحقیق و توسعه و رییس دانشگاه اصفهان به همراه معاون آموزشی، معاون پژوهشی و مدیر واحد ارتباط با صنعت این دانشگاه تشکیل شد.

به گزارش «تعادل»، در این دیدار عظیمیان با تأکید بر اهمیت تعامل صنعت و دانشگاه تصریح کرد: استفاده از چراغ دانش می‌تواند در توسعه تکنولوژی و چرخه تولید و اقتصاد کشور نقش بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در چشم‌انداز و هدف‌گذاری‌های جدید فولاد مبارکه دستیابی به دانش فنی روز و تکنولوژی فولاد ترسیم شده است ادامه داد: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پنج سال آینده به این هدف مهم و تعیین‌کننده برسیم. وی خاطرنشان کرد: اینکه فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد کشور و خاورمیانه است خوب است، ولی کافی نیست؛ باید از این مرحله عبور کنیم و صاحب تکنولوژی شویم. در این صورت است که می‌توانیم مجموعه کاملی باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با اتکا به دانش فنی شرکت‌های داخلی ۷۵ درصد تکنولوژی تولید فولاد را کسب کردهایم و نیاز به تلاش بیشتری است که به ۱۰۰ درصد تکنولوژی بومی دسترسی پیدا کنیم.

 

ارسال نظر