اجرای طرح قرائت و صدور آنی قبوض گازبها در شهر ایلام

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۷۷۸
اجرای طرح قرائت و صدور آنی قبوض گازبها در شهر ایلام

ایلام|مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این طرح هم‌اکنون در شهر ایلام با بیش از 62 هزار مشترک و توسط 22 کنتورخوان اجرایی شده و مطابق برنامه‌ریزی انجام شده به تدریج تمامی شهرستان‌های استان تحت پوشش این سامانه قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، عباس شمس‌اللهی در تشریح نحوه کارکرد این طرح افزود: در این فرآیند، مامور با قرائت کارکرد کنتور و ثبت در برنامه کاربردی نصب شده روی گوشی تلفن همراه، نسبت به پردازش اولیه اطلاعات اقدام و پس از ارسال به سرور و محاسبه گازبها از سوی نرم‌افزارهای مخصوص، با استفاده از چاپگر اقدام به صدور و چاپ قبض آنلاین و تحویل آن در محل به مشترک می‌نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی در حوزه مشترکین، افزود: مهم‌ترین رویکرد این شرکت، همگامی با تغییرات روز و پاسخگویی آنلاین به مشترکین بوده و این امر تنها در سایه به‌کارگیری فناوری‌های نوین روز در حوزه گازرسانی فراهم می‌شود. وی اظهار داشت: حذف اتلاف زمان بین قرائت کنتور تا توزیع قبوض گاز، کاهش مراجعات ماموران کنتورخوان گاز به درب منازل در جهت استیفای حقوق شهروندی، کاهش خطاهای انسانی و ..... از مهم‌ترین مزیت‌های این طرح است.

 

ارسال نظر