اختصاص وام ساخت و تعمیر مسکن سیل‌زدگان

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۷۴۸
اختصاص  وام   ساخت 
و تعمیر مسکن سیل‌زدگان

لرستان| رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۲۵۰۰ میلیارد وام قرض‌الحسنه برای ساخت و تعمیر مسکن سیل‌زدگان از سوی بانک مرکزی اختصاص داده شد.

علیرضا تابش در سخنانی با اشاره به اینکه برای تمامی افراد سیل زده‌ای که در چادر هستند تشکیل پرونده داده‌ایم و مبلغی تصویب کرده‌ایم، ۶ میلیون در روستا و ۱۲ میلیون در شهر پرداخت می‌کنیم و کرده‌ایم، اظهار داشت: فرمانداری هم مسوول شد که افراد ساکن در این چادر‌ها را هدایت کند به نقاطی که یا اجاره کرده بودند یا در مسکن مهر استقرار یابند. وی با بیان اینکه خوشبختانه در این مصوبه اخیر هیات دولت که ۲۳ اردیبهشت ماه تصویب و ابلاغ شد، ۲۵۰۰ میلیارد وام قرض الحسنه برای امر مسکن سیل‌زدگان از سوی بانک مرکزی اختصاص داده شد، تصریح کرد: در این شرایطی که اعتبار به سادگی تأمین نمی‌شود رقم خوب و قابل توجهی است.

اعتبار اختصاص یافته برای ۳۰ هزار واحد احداثی، ۴۰هزار واحد تعمیری و ۴۲ هزار واحد معیشتی کافی است رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: این اعتبار برای ۳۰ هزار واحد احداثی شامل ۴ هزار واحد شهری و ۲۶ هزار واحد روستایی، ۴۰ هزار واحد تعمیری و ۴۲ هزار واحد معیشتی کافی است.

 

ارسال نظر