دست‌های پشت پرده مسبب التهاب در بازار است

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۶:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۴۴۶۶۲
دست‌های پشت پرده
مسبب التهاب در بازار است

تهران| معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه دست‌هایی در کار است که بازار را دچار تشنج و التهاب کند گفت: قیمت خودرو در حال حاضر کاذب بوده و در آینده نزدیک فروکش خواهد کرد.

محمد امامی‌امین در گفت‌وگو با مهر، ضمن اشاره به وضعیت کنونی اقتصادی در کشور اظهار داشت: اکنون در شرایط عادی قرار نداشته و وضعیت بحرانی را تجربه می‌کنیم که همین امر لزوم اقدام عملیاتی و جدیدتر را از سوی همه دستگاه‌ها می‌طلبد.

وی افزود: کارگروه مقابله با تحریم‌ها در استان تهران به دستور دولت تشکیل شده و از سال گذشته به انجام وظایف مقرر شده پرداخته است و یکی از مباحث مطرح شده در این جلسه در خصوص مشکلات کارخانه بود و مهم‌ترین درخواست این شرکت‌ها آزادسازی قیمت کالاها بود تا دست واسطه‌ها و دلالان از چرخه فروش محصولات سلب شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خاطرنشان کرد: دیگر بحث مطرح شده در این کارگروه مشکلات مربوط به تأمین نیاز بازار از سوی شرکت‌های خودروساز ایران خودرو و سایپا بود که این شرکت‌ها با توجه به عدم توانایی تأمین قطعات به واسطه اعمال تحریم‌ها تمهیداتی را برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان خودرو بیان کردند.

 

ارسال نظر