بسیج سازندگی ۷۰۶ پروژه محرومیت‌زدایی اجرا می‌کند

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۰۷۶
بسیج سازندگی ۷۰۶ پروژه محرومیت‌زدایی اجرا  می‌کند

بوشهر| مدیر بسیج سازندگی ‌بوشهر با اشاره به اجرای طرح محرومیت‌زدایی در استان گفت: در این راستا امسال ۷۰۶ پروژه محرومیت‌زدایی در نقاط کم‌برخوردار و محروم ‌بوشهر با اعتبار ۳۰۷ میلیارد ریال اجراء می‌شود.

به گزارش تسنیم، سرهنگ ذوالفقار عباسی‌فر دیروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در روستاهای استان بوشهر با تلاش بسیج سازندگی خبر داد و بیان کرد: بیشتر روستاهای استان بوشهر مشمول اجرای طرح‌های فعالیت‌های جهادی شده به‌گونه‌ای که حداقل 2 یا سه پروژه عام‌المنفعه در روستاها اجراء شده است. مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر اردوهای جهادی را بهترین فرصت برای خودسازی جوانان دانست و تصریح کرد: اردوهای جهادی نقش مهمی در رفع دغدغه‌های جوانان به ویژه در ایام فراغت از تحصیل و فصل تابستان دارد.

عباسی‌فر با بیان اینکه گروه‌های جهادی گفتمان کار و تلاش، عمران و آبادانی را در روستاها نهادینه کرده‌اند تصریح کرد: آبادانی نقاط مختلف و ایجاد شور و نشاط از دستاوردهای اردوهای جهادی است. وی با بیان اینکه جهادگران آگاهانه در روستاها حضور می‌یابند خاطرنشان کرد: جهادگران عاملان به معروف هستند و به صورت جهادی در روستاها حضور می‌یابند و بازخورد کار آنها به خوبی مشخص است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی استان بوشهراز اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: محرومیت‌زدایی از دیگر ماموریت‌های بسیج سازندگی است که در این راستا از ظرفیت و توان مردم، معتمدان و دهیاران در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی بهره برده می‌شود.

 

ارسال نظر